(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk bunlar değilse,başka nedir ki (3) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk bunlar değilse,başka nedir ki (3) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk o mukaddes gönül sahibidir aşk sadece yaşamdır gönlünüzde ne yaşatırsanız size göre adı aşktır amma aşkın asıl sahibi YÜCE ALLAH'TIR selam olsun ondan gönlünüze daima var olun
Romanlara konu, ibadet midir? Ateşiyle yakan, bir nöbet midir? Yoksa hüküm giymiş, akıbet midir? Aşk bu değil ise, nedir sevdiğim… TARİF ANLAMINDA DEĞİL,İLLA DA BU DA DEMİYORUM AMMA, OZANIN DEDİĞİ GİBİ "acıyı bal eylemektir.." ANLAMLI DİZELERDİ..VEDE ÇOK ÇOK GÜZEL ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
Şiir şiir, seni okumak mıdır? Nakış nakış, cana dokumak mıdır? Şarkı şarkı, sevgi şakımak mıdır? Aşk bu değil, ise nedir sevdiğim…
Kendi şiirlerimi budum okurken...Yüreğine sağlık...Aşkın binbir tanımı yapılmış olsa da...henüz daha iyisi şu anda yok...belki de bunu tanımlayabilecek sevdalar yaşanamıyor...Hani "bazen dahileri şartlar çıkarır" derler...Aşkı tam olarak her yönüyle açıklayabilecek ortam tam olarak oluşmuş değil...belki de...tebrk ediyorum...Entellektüel.
İşte aşk bu bence.. Bazen terki diyar eylersin,bazen bir ömür tüketirsin Acılarıyla,mutluluklarıyla aşkbu olsa gerek Güzel anlatım.. Kutlarım sevgi ve saygılar
aşk sadece yaşamdır
gönlünüzde ne yaşatırsanız size göre adı aşktır
amma aşkın asıl sahibi YÜCE ALLAH'TIR selam olsun ondan gönlünüze daima var olun