(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nefesim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nefesim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tam deminde bir şiir sevgili Fikret, çok sevdim... Özellikle "nefesim tsunami"...Yok üstüne diyecek bir şey
Okyanus gücünde hiddetle kabarır duygular Nefesin de hırslı tsunami Niagara kadar coşkulu ve TEMİZ bir insan Yıldızlar neden hep ürkek? Gök/deniz: k ı z g ı n k ı r m ı z ı
ve flu bir senfonide kanat çırpan su perileri....:)))
Yüreğim/ruhum maviliğin derinliğinde savrulurken; nefesim okyanus ya da denizlerin tabanında oluşan deprem kadar güçlü aslında.. Ahh bir görebilsen duyabilsen, anlayabilsen ey hayat ey sevgili.. 'Az' satıra-söze ne 'çok' mana/duygu yüklenmiş.. Çok güzeldi çook.. Daim olsun yüreğiniz/kaleminiz Sn. Şair.. Saygı ve sevgilerimle..
Zerre nerelerde diyorum ben de...Tam yerindeymiş meğer :) Kısa ama özlü bir şiir olmuş arkadaşım,tsunami,niagara bambaşka duygu harmanı... YüSaçlarım samanyoluna dolanıyor Uğulduyor okyanusda nefesim Yüreğine,kalemine sağlık.Şiirle ve mutlulukta kal uzaklara selam olsun dostum :)
Niagara dökülmelerdeyim Mavi beyaz çılgın senfoni Başım yıldız titremesi Saçlarım samanyoluna dolanıyor Uğulduyor okyanusda nefesim Nefesim tsunami.............
......
Derya gibi bir şiir, her türlü yoruma açık, nasıl bakarsan öyle görüyorsun her bir kelimeyi, manâ derinden işlenmiş, yürekte bir yolculuk yapmış Zerre dost, çok güzeldi, farklı iklimlerde yol aldım bu kısacık dizelerle, bir destan kadar da uzun geldi şiir, Gönlüne sağlık hiç keder görme diler, yürekten kutlarım değerli kalemini ve o gani gönlünü üstadım... Ben de şiirini okurken hissettiğim bir kaç cümleyi kaleme aldım, belki farklı şeylerdi senin şiirde anlatmak istediklerinden, lakin ben de dizelerinde yaptığım yolculukta bunları hissettim, umarım ayrı telden çalmadım:)) Uzay sonsuzluğunda devleşen bir yüreğin özündeyim... yeryüzü sularını örten kordan bir örtü gibi benliğim.. fırtınayla geldim, dağların yücesinde esmekteyim... ellerim gökyüzünde parmaklarım yıldız yıldız yanıyor... saçlarım uçurum kenarında kasırgayla raks ediyor.. gözlerimde güneş, kızıl rengiyle tutuşuyor.. tuttuğum her nefeste, kainat yolcuları tek tek siyah tüle bürünüyor... Sağlıkla, sevgiyle, huzur içinde kalınız uzaklarda...
Selamlar saygılar sevgiler binlerce dost yüreğine...
* * *
dağ gülü tarafından 10/15/2010 12:29:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
son defa nefes al
son defa hisset okyanusun kokusunu
"Uğulduyor okyanusda nefesim
Nefesim tsunami.............'' derin ve icten bir ifade...
her nefes siirdi
sonsuz nefesten
hep siirle
nefesinize saglik, gonlunuze bereket...
......