(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAYAN KALBİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAYAN KALBİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ektiğim umut tohumları yeşerir Şiirlerim bir başka yazılır Dizeler ardı ardına sıralanırken Bir başka söylenir sevda şarkıları Aşk sözcükleri göz kırparken güneşe Dalgalar şevk ile kıyıya vurur Yüreğimdeki sana ait aşkın Şavkı vururken gözlerime _______Dayan kalbim, _______Dayan, dayan, _______Dayan, dayan, dayan….
RENGİN ALACAATLI... ........................................................... Seven gözlerle aşkın güzelliğini görmenin tadı başkadır ; tıpkı şiiri sevipte sizin güzel şiirlerinizi okumak gibi.tebrikler Rengin arkadaşım yine harikaydı...
''Ektiğim umut tohumları yeşerir Şiirlerim bir başka yazılır Dizeler ardı ardına sıralanırken Bir başka söylenir sevda şarkıları Aşk sözcükleri göz kırparken güneşe Dalgalar şevk ile kıyıya vurur Yüreğimdeki sana ait aşkın Şavkı vururken gözlerime _______Dayan kalbim, _______Dayan, dayan, _______Dayan, dayan, dayan….''
Özlem biter elbet Tan ağarmaz gecelerde Kendi gölgeme vurur yalnızlığım Nefesim değer üşüyen tenime Kollarım sarar bedenimi Sesimi duymaz olur dört duvar Sigaranın dumanına bir düş düşer Karabasanlar dizilir de, bunlar da geçer _______Geçer, geçer elbet _______Dayan kalbim ….
Kara trenler uğramaz katar katar Kırkikindi yağmurları diner gözlerimde Çiçek kokuları sarar kimliksiz şehrimi Kelebekler uçuşup yüreğime konar Gözlerine yazılmış bir destan olur gökyüzü Samanyolu’ndaki yıldızlar elele tutuşup Yakamozlarla dans ederler Hasretin vuslata döndüğü an da gelir _______Gelir, gelir elbet _______Dayan kalbim ….
Ektiğim umut tohumları yeşerir Şiirlerim bir başka yazılır Dizeler ardı ardına sıralanırken Bir başka söylenir sevda şarkıları Aşk sözcükleri göz kırparken güneşe Dalgalar şevk ile kıyıya vurur Yüreğimdeki sana ait aşkın Şavkı vururken gözlerime _______Dayan kalbim, _______Dayan, dayan, _______Dayan, dayan, dayan….
Özlem biter elbet Tan ağarmaz gecelerde Kendi gölgeme vurur yalnızlığım Nefesim değer üşüyen tenime Kollarım sarar bedenimi Sesimi duymaz olur dört duvar Sigaranın dumanına bir düş düşer Karabasanlar dizilir de, bunlar da geçer _______Geçer, geçer elbet _______Dayan kalbim ….
dayan kalbim dayan kalem tutan elleriniz daim olsun...
Kutlarım üstadem.Bu güzel şiirin bir de hece versiyonuna ne dersiniz.Saygılar
Özlem bitecek elbet sabahlı gecelerde Zifiri karanlıklar son bulur kalbim dayan Kara tren sözünü silerim hecelerde Gurbetleri gözlemek son bulur kalbim dayan
Gökyüzünde yıldızlar hasretle suya iner Yakamoz parıltısı gelip gönlüme siner Arzular vuslatadır yüreğimde har diner Bu hasretlik mutlaka son bulur kalbim dayan
Nadastaki gönüle sabırla umut ektim Yıllar yılı yadında bilsen ki neler çektim Dalgalandım hasretle kıyılarında sektim Yürekteki bu ateş son bulur kalbim dayan
Dervişlerin dergahı mesken oldu ilimiz, Sözler düğüm gırtlakta lime lime dilimiz, Irmaklara eşdeğer gözümüzde selimiz. Ummanlarda durulup son bulur kalbim dayan
güzel neticeler verir.
Diyorum.
Tebrikler