(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Şarâbı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Şarâbı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Turunçlar diyarından burcu burcu eserim Deli borandır adım, diyar diyar gezerim Has olan adamlarda, sözün safın sezerim Erdemle yoğrulanı, artık öze saklarım
Türkü ritminde hoş esti geçti haz verdi dizeler. Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
Orhan gencebayın Yarrabbim adlı eseri geldi aklıma birden; kelamınız daim olsun..çok başarılı bir çalışma.....tebrikler...
Yarrabbim, sen büyüksün, Yarabbim, sen görrüsün. durdur geçen zamanı, kulların gülsün. bütün saatler dursun,dert rüzgarları sussun. aşk güneşi bahtıma, ilelebet doğsun.
şimdi aşk zamanıdır, aşk ömrün baharıdır, bırak sarhoş olalım, meyler aşk şarabıdır
mevsim bahar olunca, aşk gönüle dolunca, yaşamak ne güzel....
Sessiz-Sair tarafından 1/18/2008 11:55:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
"Turunçlar diyarından burcu burcu eserim Deli borandır adım, diyar diyar gezerim Has olan adamlarda, sözün safın sezerim Erdemle yoğrulanı, artık öze saklarım "
Yüreğinize sağlık..Çok güzel dizelerdi.. Beğeniyle okudum...Kutlarım...
Adını sayıklarım, dilimdeki her hece Nereye gitsem aşkı benimle gündüz gece Kara sevdalım benim, onunla oldum ece Haykıramam sevdamı, artık gize saklarım
Çok güzel bir çalışma okudum.Yüreğiniz dert görmesin.RABATLI