(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONSUZ RENGİN BİRLEŞİMİDİR AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONSUZ RENGİN BİRLEŞİMİDİR AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sarılır ay bulutlara gecenin aydınlık yüzünde ben sana sokulurum içinden şiirler geçen yüreğinde ağlarım
yorgun kirpiklerinin ağırlığınca susar sözcüklerim solar gölgeler şüpheler inlerine döner düşünceler öksüz kanattığın yaralarımdaki can kırıklarını temizlerken sen
yaman zaman, giz olur güz, biz olurken sonsuzluğun renginde aşk olur zaman
zaman her an
.......................................... uzun süredir güzel şiirlerinizden mahrum kaldık Rengin arkadaşım tekrar aramızda olmanız sevindirdi beni..Biri tarafından sevilmenin vereceği güven ve tatmin duygusu mutlu bir yaşamın temelini oluşturur. her şeye rağmen seni seviyorum diyen sevgi dolu bir şiirdi okuduğum tebriklerimi yolluyorum.Baki selam ve sevgiler..
baki ceylan tarafından 8/15/2007 12:28:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
doğru zaman her an.katılıyorum.keşke daha uzun yazsaydın birde bana sanki biraz daha farklı kelimeler kullanabilirmişin gibi geldi.hem şiirinide zengin kılar...sevgilerle...bülent...
gecenin aydınlık yüzünde
ben sana sokulurum
içinden şiirler geçen
yüreğinde ağlarım
yorgun kirpiklerinin ağırlığınca
susar sözcüklerim
solar gölgeler
şüpheler inlerine döner
düşünceler öksüz
kanattığın yaralarımdaki
can kırıklarını temizlerken sen
yaman zaman, giz olur
güz, biz olurken
sonsuzluğun renginde
aşk olur zaman
zaman her an
..........................................
uzun süredir güzel şiirlerinizden mahrum kaldık Rengin arkadaşım tekrar aramızda olmanız sevindirdi beni..Biri tarafından sevilmenin vereceği güven ve tatmin duygusu mutlu bir yaşamın temelini oluşturur.
her şeye rağmen seni seviyorum diyen sevgi dolu bir şiirdi okuduğum tebriklerimi yolluyorum.Baki selam ve sevgiler..
baki ceylan tarafından 8/15/2007 12:28:57 AM zamanında düzenlenmiştir.