(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KANATSIZ KUŞLAR KOROSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KANATSIZ KUŞLAR KOROSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir kurgusuyla, işlenişi ile, anlam ve konu bütünlüğüyle, tema farklılığıyla ve uzun dizeli şiirlerin tehlikelerini ve risklerini göze alıp estetikten uzaklaşmama ustalığıyla , en önemlisi de okuyucuya verdiği mesajla topyekün bir şiirdi. Hani desem ki yüreğine sağlık; bilirim ki klişe olur ve hafif kalır ama yüreğine sağlık be arkadaşım. Yüreğine sağlık...
Yakamozsakini tarafından 12/22/2008 10:15:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÇOK GÜZEL EŞSİZ DİZELER ENFES BİR ANLATIM UNUTULMAYACAK HAFIZALARDA KALACAK GÜZELLİKTE İMGELERLE DOLU HARİKULADE BİR ŞİİR RENGİN HANIM KUTLUYORUM EKSİKSİZ ON TAM PUAN BENDEN BU GÜZEL ESERİNİZE SELAM VE SEVGİLERİMLE
İçimizdeki sürgün yoklukların katmerli acılarını sinemize çektikçe ve gül kokulu mevsimleri her baharda içimize çektikçe ezilir zamanın tozu avuç aralarımızda. Yargımızın hükümlü yaslanışlarına gölgemiz düşer ve daralır göğsümüz içimizdeki şiirler arşa değer. Her şarkı yine de bir sofra kurar durgun bedenimize ve parçalar tırnaklarımız yalnızlığı en kıyım özlemlerde bile... Tebriklerim yürekten Rengin hanım. Kaleminiz ve ona yön veren yüreğiniz asla paslanmasın... "
sustum
dağıldım
yeniden olmak için....
şiirdi...