-Yokluğun deli poyrazlar gibi esip duruyor içimde, Değdiği her yeri kanatıyor-
Siluetin beliriyor, bir veda türküsü eşliğinde uzakta, Yağmur sonraları ağaç dallarında kalan son damla gibi. Ve özlemi düşüyor bir şeylerin üzerime, İliklerime kadar üşüyor-üşüyorum...
Ne bela şeymiş bu yalnızlık fırtınası denen, Yıldız ve ay damlalarından kopardığı çiçeklerin, Çığlıklarını duydukça içim ürperiyor, buz tutuyor ellerim.
-...Sonra korkuyla sevmek arası bir duyguyla, Zihnimde sakladığım sesinin tınısına, sımsıkı sarılıyor-sarsılıyorum...-
İşte gene hüzün çağlıyorum akrep aynı yeri vuruyor, Yelkovan başına buyruk, zifiri karanlıklarda tutsak hayallerim, Sevda şarkıları, aynaların yüzüne çarparak kırılırken, Bin bir parçaya bölünüyor umutlar, toplayamıyorum...
Dudaklarına dokunmak istiyorum parmak uçlarımla, Nefesin nefesimde, sıcaklığını hissetmek isterken, Bütün düşlerim kopartılıp alınıyor, yüreğimden Engel olamıyorum...
-Gece böylece sona ererken, tan yeri ağarıyor, Sabah olmak üzere, kızıl ve kızgın güneşdoğarken Ay uzaklaşıyor... Umutlarımla birlikte, parlayan bütün yıldızlar kayboluyor-
Hani olmaz ya… Biraz daha kalsan diyorum...
Yalnızlık serenat yaparken, hemen terk etmesen beni…
Otursak yan yana ve birlikte izlesek bu günün doğumunu, Uykusuz geçen geceden kalma yorgunluğuma yenilsem,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Avutsam kendimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Avutsam kendimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Otursak yan yana ve birlikte izlesek gün doğumunu Başım göğsüne düşse, okşasan saçlarımı ellerinle Öylece akıp gitsek sonsuzluğa, dalgaların nağmeleri eşliğinde Senede… Senede tek bir gün olsun isterse, avutsam kendimi Seninle süslediğim umutlarımın beşiğinde…
Tebrik ederim. Çok güzel ve anlamlı bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Otursak yan yana ve birlikte izlesek gün doğumunu Başım göğsüne düşse, okşasan saçlarımı ellerinle Öylece akıp gitsek sonsuzluğa, dalgaların nağmeleri eşliğinde Senede… Senede tek bir gün olsun isterse, avutsam kendimi Seninle süslediğim umutlarımın beşiğinde… ....Bazen bir tek güne bile razı oluyor seven..SENEDE BİR GÜN gibi...YETER Kİ GEL BANA... Tebrikler..ESRA
Otursak yan yana ve birlikte izlesek gün doğumunu Başım göğsüne düşse, okşasan saçlarımı ellerinle Öylece akıp gitsek sonsuzluğa, dalgaların nağmeleri eşliğinde Senede… Senede tek bir gün olsun isterse, avutsam kendimi Seninle süslediğim umutlarımın beşiğinde…
yeterki gel bana senede bir gün
yeterki bende ol ben razıyım senede bir gün görmeye bile
Otursak yan yana ve birlikte izlesek gün doğumunu Başım göğsüne düşse, okşasan saçlarımı ellerinle Öylece akıp gitsek sonsuzluğa, dalgaların nağmeleri eşliğinde Senede… Senede tek bir gün olsun isterse, avutsam kendimi Seninle süslediğim umutlarımın beşiğinde…
harika bir şiir, romantizmin ve duyguların doruklarında gezinen...
zaman,zaman duygu eşleşmelri yaşanıyorki bende GÖZLERİNDEN İÇERKEN adlı Şiir_Şarkımda şöyle demişim:
Gözlerinden içerken sevgiyi yudum,yudum Sen saçımı okşarken ben dizinde uyurdum Sen şarkılar söylerken ben dizinde uyurdum
İster ağla gül gibi, İster yan bülbül gibi İster darıl el gibi...dönmem sana...