(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eskici şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eskici şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz çok güzel olmuş...Beğeniyle okudum... Az sözcükle çok şey anlatabilmek sanatı değil mi ki şiir? Keyif aldım...Dilinize ,elinize sağlık...Sevgiler,saygılar...
Eskici ismi ile şiirin ne alakası var anlayamadım. Sizde şairlik isteği var da hani nasıl anlatsam un var yağ var şeker var da birtek helva yakmak kalmış geriye ..Ha gayret kutlarım.
adımlarıma vurdukça ayışığı, susuyor zaman içimde kirpiklerimin o amansız kurban ediliş an’ı ki inceliğine aldırmadan
Karanlığın masumiyetini içinde gizleyen şaire , ayın şavkı takip ediyor cümlelerini '' parlıyorsun'' ızdırap içinde akmak bilmeyen zaman acıtmasın canınızı , gözlerinize ağlamamayı öğretecek bir ders vermelisiniz ki flu çekili bakmayın zifiri karanlığa .. evet yeterince karanlık gece göz gözü görmez iken kirpikleriniz görmesin gözlerinizin içindeki acıyı kapansın zamanın aksiliğine inat ...
Son günlerde okuduğum en vurgulu şiir demiyeceğim. Çünkü son günlerde okuduğum en anlamlı ve en can alıcı cümlelerin harman edildiği bir şiir diyorum ve bu bir gerçek. diyerek devam etmek istiyorum
Aslında ölümcül hesaplar yazdıran tek cümleye gelmek istiyorum. acaba okuyucular o tek soluk dahi bırakmayacak cümlenin tek yüzünümü gördü. Görünenin arkasındaki görünmeyen gerçeği görmeye çalışacagım elimden geldiği kadarıyla.
........... ;
.../ardımda yaman mı yaman ölümcül bir telaş... Evet derinden sarsan bu cümle şairenin ruh halini merak ettim gerçekten okuduğum zaman gözlerimde şaşkınlığın belirtisi olan cümleyi şöyle değinmek istiyorum ... Kaçmak istenilen nedir , onca yüzleşmenin karşısında dirayet belirirken . geride bıraktığınız zaman yetişirse ne olur ki. Koca bir yanılgının içinden sıyrılıp aydınlığa koşmanın göstergesi gibi hissettim .. Ne kadar doğru şaire ile şiir arasında sır dır :)
VE An/kara yaman mı yaman şairenin cümlelerinde intihar büyüten bir günü doğuruyor.
Anladım ankaranın sokakları vicdansız değil artık , şaire yi sokaklara kör kurşun gibi sıkanlar vicdansız ...
Yüreğin daim olsun şaire şiir tadında şiir okudum ... Edebiyatta çok gezinirim ama çok az soluklandığım şiirler vardır ki bu şiirde soluğumu toparladığız. Yıldızınız her şiirinizde parlayan tek gerçek olsun
** Eskici geldi, hurdaya çıkmış yürek parçalarını tedavülden kaldırıyorum**
Az sözcükle çok şey anlatabilmek sanatı değil mi ki şiir?
Keyif aldım...Dilinize ,elinize sağlık...Sevgiler,saygılar...