Kuşları ötüşmemiş duygunun, damarınadır yolculuğum. Kirlenmemiş hanımeli kokusu sarar, dört bir yanı Mevsimlerden ilkbahar!... kır çiçekleridir çocukluğum
Elimde kırık bir kalp, sırtımda dünyanın göçü Üstüm başım kir pas, Ayaklarımda hayatın prangası, başparmağından fırlamış Tabakamda söndürülmüş vehim bir yas! Yürüyorum –yürüyorum… Bekle geliyorum.
Cebimde, izdüşümü topoğrafik bir atlas Lime lime edilmiş duygular! Böğürtlen rengi işaretlenmiş Duvarlarında surdan kaleler yapılmış, setler var. Adımlarımı sayıyorum, yerimde bir gıdım yol almadan Koşuyorum- koşuyorum ama varamıyorum
Bekle geliyorum yar.
Boynu bükük papatyalara sürüyorum gözlerimi Susuz kalmışlar onlarda benim gibi, Can bulacaksa bir damla gözyaşlarımla Ilık meltemin gamzesi değince dudağıma Gözüm değil, özüm feda bu cana! "Ateşböceği" düştü sabahıma Çayır –çayır yanıyorum Bekle geliyorum Heval…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bekle Geliyorum…(yolcu yolunda gerek) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bekle Geliyorum…(yolcu yolunda gerek) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinle adımların hedefi aynıysa korkulacak bir şey yok...Farklıysa yolcu yolunda gerek hiç açarı yok.... Kutlarım Sevgili Ümmü..İmgeler her zamanki gibi harikaydı..Tıpkı yüreğin gibi...Sevgilerimle..
Elimde kırık bir kalp, sırtımda dünyanın göçü Üstüm başım kir pas Ayaklarımda hayatın prangası, başparmağından fırlamış Tabakamda söndürülmüş vehim bir yas Yürüyorum –yürüyorum… Bekle geliyorum.
______________Yolculuk gönül haneye düşerse ayaklar durur yürek yol alır yolunda gitmesi gerekli,