şehrimin deniziyle seviştim ..martıların türküsünü dinledim,köpüklerin masalında hayal kurdum, içime mavisini çaldım, çay içtim ,simit kokladim. Sokak sarkıcılarından benim şarkımı çalmalarını istedim, gizli bir flört yaşadım sehrimle...
sen yoktun…
bir masa iki sandalye parmak uçlarimda sessizligi paylaşan bir kalem beyaz bir kagida serdim icimdeki kabuk tutmuş yaralari agustos sicagina teslim küf kokulu anilari böldüm birer birer,eridiler
gemiler geldi limana kalabalik, telaş icimdeki çocugun kirazli şapkasina dokundu rüzgar bir sevgilim olsun istedim birden papatyalar elinde beklesin en köşede uçusan eteklerime baksin önce ,sonra onu özleyen gözlerime…
sen hiç olmadin orda,beklediğim yerde…
eylül kapımda yine saçları kızıla boyanmış biraz da yorgun bilmem kaç sonbahar daha biriktirecek geri kalan ömrümde bir sabah ben çıkıp gideceğim ardında baharlarin olmadığı kış güneşine Sen geleceksin…
…… Limanlarında hala ayrılık var,taksicler hep hayatın zorluğundan dem vuruyor ve hep küfür ediyorlar birbirlerine…. Arabesk çalıyor radyolardan birinde, otobüs duraklarında hayatın en içini sergiliyor insanlar,o topuklarla nasıl yürüyor genç kızlar inişli çıkışlı caddelerde derken bir bakıyorum elele yürüyor dünyanın en uyumsuz çifti ama gözlerinde dünyayı umursamayan aşkla…
Şehir seni soluyor Aklımın ortasında Adın, sayıklıyorum Kalbim Hadi dursana….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUR KALBiM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUR KALBiM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.