Eylül den korkarım ben, sararan yapraklar gibi, Düşüp gitmekten gönlünden. Ruhuma üflenen o sarı duygular, ayrılık fısıldar usulca, Ilıktır aslında sanki birşeyler, ama farklı. Eylül geceleri gibi hüzünlü bir soğuk, yüreğindeki Yaz sıcağı değil duyguların, belki eylülden Eylül ya, soğuyacak herşey bana dair şimdi sende.. Yavaş yavaş buz tutacak kimbilir, Kimbilir, sakladığın güneş bir daha hiç çıkmayacak, Kapatıp kilitlediğin mahseninden... Yazdan kalanları süpürmek mi kaldı bana, ne dersin? Bir sandığa koyup anılarımı, gitmek zamanı mı? Ah Eylül, neler yaptın bak, geldin de sarı bakışlarınla. Elimde, gönlünden topladığım gelinciklerim var, Bir demet yazdan kalma... Ve Önümde uzun kış geceleri... Bir yol ayrımındayım şimdi, Senden gidişlerdemi, yoksa sende kalışlardamıyım, İnan birtanem, BİLMİYORUM....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAK! EYLÜL GELDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAK! EYLÜL GELDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve Önümde uzun kış geceleri... Bir yol ayrımındayım şimdi, Senden gidişlerdemi, yoksa sende kalışlardamıyım, İnan birtanem, BİLMİYORUM....
kim biliyor ki arkadaşım... yol ayırımları hep olacak hayatımızda... eylüle rast gelmeleri eylülün şanssızlığı sanırım.. hüzünlü bir şiirdi... ama çok güzeldi... kutlarım... sevgilerimle...
dizelerinize dökülmuş hüzünler ve hasret rüzgarları sizden uzak olsun. güzel yine manidar ve bir o kadar da anlamlı . yüreğinize sağlık. sevgiler saygılar.
AH EYLUL SONBAHAR YAPRAKLARINI DOKER YUREGIMIZIN HUZUNLERINDEN BIR BIR DUSER SAVRULUR RUZAGARA KAPILIP ALIR BASINI GIDER BIRYERLERE .DESEM YUREGIMIZDEN DUSER SARI YAPRAKLAR HUZUNLERLE BIRLIKTE VE KURUMUS SARAMIS VE ASKIN CANLILIGINI YITIRMIS GIBI SUSMUS YUREGIMIZDE SONBAHARIN YAPRAKLARI DA YIPRANMIS GEL GITLERDEN KALMIS GERIDE SEVEN YUREGIN ACIYAN KANAYAN YUREGI.SUSMUS DOKMUS YUREGINDEN SIIRLERE MISRA MISRA AKMIS HUZUNLER SIIRE SONBAHARIN YAPRAKLARI GIBI.SONBAHARDA YAGMURLARDA SIRILSIKLAM OLUR GEZINDIGIMIZ YERLERDE TEK BASIMIZA GEZINIRKEN DURUR YOL AYRIMINDA DURUR HANGI YOLDAN GIDECEGIMIZI DUSUNUR VE GIDISLERI MI KALISLARI MI YASAYACAGIZ KARARINI VERECEGIZ KARSIDAKININ DE KARARINA ISTINADEN,IKI YOL.BIZE YOL GOSTERECEK.SEVEN YUREK MI GIDEN YUREKMI OLACAGINI.TAM PUAN BAHAR GULLERIMLE BIRLIKTE SEVGIYLE ASKLA MUTLU ESEN KAL HERSEY GONLUNCE OLSUN.SONBAHAR YAPRAKLARI SOLMASIN DUSMESIN YUREGINDEN.
Bir yol ayrımındayım şimdi, Senden gidişlerdemi, yoksa sende kalışlardamıyım, İnan birtanem, BİLMİYORUM....
Hoşgeldin canım sayfama bu kez bahar gülleri sonbahar yaprakları değil mi artık .Olsun yaz bitsede genede içte olan baharlar önemli olan, çokk teşekkür ediyor öpüyorum gözlerinden.
Bu sayfamda ilk oluşunuz ve ilk onur verişiniz çok teşekkür ederim öncelikle bunun için size ve yorumunuza. Sevgi ve saygı benden size gönül dolusu.....
kutlarım efendim
saygılar