Rüzgarın avuçlarına bırakıyorum bugün Tüm kederlerimi incinmişliklerimi ve seni Savrulan ömür dilimlerimden arda kalan şimdi Gönül telimin kırık nağmeleri ve tarifsiz yalnızlığım... Hüzzam bakışlara kapılıp giden ruhuma Yazıkki deva değil hiçbir makam ve şarkı İliklerime kadar titretendin artık beni bitiren Soluksuz kalışlarıma sebeb sesin ve gözlerin O kadar uzakki benden erişemediğimsin..... Bana beklemeler yakışıyor biliyorum Ufka dalıp iç çekişler kaderim yaşıyorum Kırılıp dökülmelerin bittiği işte bugün Sade sen değilsin rüzgara bıraktığım Bende varım rüzgarın koynunda VE SENLİ TÜM DUYGULARIM......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜZGAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜZGAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül telimin kırık nağmeleri ve tarifsiz yalnızlığım... Hüzzam bakışlara kapılıp giden ruhuma
hangi geçilemez duygular ayrılığa kapı açar bilinmez ve hangi rüzgar ayrılığın hüzünlu esintisini yüreğimize estirir acılarla mechuldur. yüreğiniz dert görmesin. kaleminiz daim olsun.
Rüzgarın avuçlarına bırakıyorum bugün Tüm kederlerimi incinmişliklerimi ve seni Savrulan ömür dilimlerimden arda kalan şimdi Gönül telimin kırık nağmeleri ve tarifsiz yalnızlığım... Hüzzam bakışlara kapılıp giden ruhuma Yazıkki deva değil hiçbir makam ve şarkı İliklerime kadar titretendin artık beni bitiren Soluksuz kalışlarıma sebeb sesin ve gözlerin O kadar uzakki benden erişemediğimsin..... Bana beklemeler yakışıyor biliyorum Ufka dalıp iç çekişler kaderim yaşıyorum Kırılıp dökülmelerin bittiği işte bugün Sade sen değilsin rüzgara bıraktığım Bende varım rüzgarın koynunda VE SENLİ TÜM DUYGULARIM......
SENLI DUYGULARIM RUZGARA BIRAKTIGIMIZ . SENLI DUYGULAR ,NE GUZEL BIR SOZ RUZGARA BIRAKIYORUZ KENDIMIZI VE SEVDIGIMIZE ALIP GOTURSUN BIZI KAVUSTURSUN KIRILIP DOKULEN BITEN YERE SAVURSUN YENIDEN BASLASIN HERSEY KEDERLERINIZI VE HUZUNLERINIZI RUZGAR ALSIN GOTURSUN.YENIDEN BASLASLASIN SEVGININ TOHUMLARI .SEVGILER VE ASKIN YUREGI BIRLIKTIGI YERE EKSIN .GONUL TELINIZDEKI YALNIZLIKLARI VE SARKILARI DERT ORTAGI OLMAZ NE DE ACILARI DINDIRIR CARESIZLIGE CARE DEGILDIR HIC BIRSEY.SUSARIZ SUSARIZ SUSKUNLUKLARIMIZ BIZI ANLATIR ACI CEKEN YUREKTIR ADI.SADECE.DILERIM ARTIK YUREGINIZ ACI HUZUN CEKMESIN VE SEVEN YUREGIN TOHUMLARI BIRAKIKLAN YERDE YENIDEN YESERSIN.BAHAR GULLERIM ILE BIRLIKTE SEVGIYLE SARSIN SEVGINIZI MIS KOKULARIYLA TENINIZE ISLERIN KOKULARI BIRLIKTELIKLERDE.TAM PUAN.
RICA EDERIM SIZIN GIBI GERCEKTEN GUEL SIIRLERINIZ VE COK ANLAMLI GERCEK SEVEN YUREGIN ACITAN ICTEN GELEN DUYGULARIN RUH IKIZI GIBISINIZ.BU DUYGULARI GERCEKTEN BIRLIKTE PAYLSMAK COK GUZEL.IKI SEVEN YUREK VAR VE SEVGI SONSUZ DELICESINE SEVGI YUREK ACISADA UZULSEDE HUZUNLERE DALSA DA YINEDE SEVEN YUREK HEP SEVGIYLE KALSIN.ASK SEVGI MUTLULUK UCGENINDE YASAYALIM SEVGIYLE.
SAYFAMI ZİYARETİNİZBENİ MUTLU EDİYOR ETMESİNE HEMDE FAZLASIYLA.... AMA BUGÜN YÜREĞİMİ BAŞKA TÜRLÜ MUTLU KILDI ARKADAŞ SIFATI ÇOK DEĞERLİ BİR SÖZCÜKTÜR BENİM İÇİN VE UMARIM BU SÖZ GÜZEL BAŞLANGIÇLARIN İLKİ OLUR.....TÜM YÜREĞİMLE İSTERİM BUNU HİCRAN HANIM...DEĞERLİ YORUMUNUZA TEŞEKKÜR EDER GÖZLERİNİZDEN ÖPERİM SEVGİYLE......
Ne yazayım bilmiyorumki bu şiirde beni yine duygulandırdın.Rüzgara seni hatıraları en güzeli kendimi bıraktım sizin şiirlerinizi okumasamı yoksa okuyup hüznemi dalsam bilmiyorum.Bildigim yazan yürege kucak dolusu sevgiler göndermek.