Seninle geldiğim bu sahilden, Yalnız ayrılıyorum şimdi, Bir başına... Elimde bana verdiğin deniz kabukları var, Niye bilmem, öyle sıkı tutuyorum ki, Onlarda gidecek sanıyorum belki, Bırakıpta beni... Ruhuma binlerce iğne batıyor, Hayret, bedenim duymuyor hiçbirini. Artık ne söylenir bilmiyorum, Güneş de batmak üzere zaten. Koyu bir karanlık bekliyor beni, Üstelik, ay ışığı da yok artık. Hadi bakalım yüreğim,gitme zamanı, Topladıysan tüm kırıklarını... Ağlıyor muyum, yağmur mu yağan ? Karıştı birbirine... Olsun, sancılı yağışlar, Gökkuşağını doğurmaz mı ? Ay ışığı saklanmış olsa da, Sabaha, gökkuşağı arkadaş sana, Yüreğim sakın korkma. Tüm yalnızlığıma, sensizliğime inat, Doğacak,rengârenk yarınlarıma, Bulutların arasından bakıyor o, ŞİMDİ BANA.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖKKUŞAĞI BEKLİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖKKUŞAĞI BEKLİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazıtında her mısrasından buram buram aşk kokuyor sevdanın hicrana emanet ettiği bir sevda sitem dolubir aşık maşuğ özlemi tebrik ederim sevgiyle kalın hoş kalın
UMUT ve DOSTCA