Biliyor musun? ruhumun aynası adam Artık sitem etmeyeceğim sana Gelişlerine sevinirken gidişlerine üzüldüğümü bilmeyeceksin Ne bedenin ne yüreğin benden incinmeyecek birdaha Belkide gideceğim usulca bir gece ansızın Tüm sitemlerim içimde saklı.... Alıp götürdüklerim sadece sen olacak senden Ama sen bunuda bilmeyeceksin Gönül kıyılarıma vurdun istemeden ben Ne bileyim ettiğim sitem neden Yürek yankılarımın dışa vuruşu belki bilmeden Ah sen gümüş renkli duygularımsın asil Mavi renkli bulutlarımsın avuçlarımda Biliyor musun? ruhumun aynası adam TÜM SİTEMLERİM SEN ....SEN BENSİN ASLINDA....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİTEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİTEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ZARİF YORUMUNUZA....FİNALDEKİ DUYGUMU NE GÜZEL DİLE GETİRMİŞSİNİZ ...AYNEN ÖYLE MISRALARINDA KENDİMİ BULDUĞUM ŞİİR DOSTU SEVGİ VE SAYGI BENDEN SİZE...KUCAK DOLUSU.....
BENİ HİÇ İHMAL ETMİYORSUNUZ VE BUDA BENİ ÇOK SEVİNDİRİYOR İNANIN....SAYFAMA HER DÖNÜŞÜNÜZ MUTLU KILIYOR BENİ TEŞEKKÜRÜ BİR BORÇ BİLİYORUM BU ANLAMDA...SEVGİLERİMLE....
Ah sen gümüş renkli duygularımsın asil Mavi renkli bulutlarımsın avuçlarımda Biliyor musun? ruhumun aynası adam TÜM SİTEMLERİM SEN ....SEN BENSİN ASLINDA.... Düşünüyorumda harikaydı tebrikler gönderiyorum yazan yürege..
İnsan varlığı olarak, tüm yaşam sürecimizdeki ilişkilerimiz de, bu düzeyde değil mi?... ...
Beşer olarak ilişkilerimizde, karşı tarafın, verilen değer üzerinden, sevginin ve önemin dozunu anlayamaması, bilememesi üzerine dile getirilen "SİTEM" başlıklı dizeleriniz, mükemmelce işlendiğini takdir ettiğim gibi, serbest şiir yazım şeklinizle de göz doldurdunuz...
Satır aralarındaki betimlemeleri yüksek mısraların varlığı, yeni baştan şiirler yazdıracak düzeyde... ...
"Belki de gideceğim usulca bir gece ansızın Tüm sitemlerim içimde saklı...." derken, sitemlerin yoğunluğu veya acizliği karşısında, yıkıcı ve istenmeyen bir düşlemeyi dile getirmeleriniz,
"Yürek yankılarımın dışa vuruşu belki bilmeden" derken, sitemin tüm hoşgörüleri zorladığını yürelere serpiştirmaniz
Ve;
"Mavi renkli bulutlarımsın avuçlarımda..." derken de, tüm sitemlerinize karşın, yine de güzelliklerin ardından koşuştuğunuzu, güzellikleri aramakta ısrarlı olduğunuzu belirtmeleriniz, en fazla üzerinde durduğum gönül çağlayanlarınızın damlaları oldu. ...
Hasbelkader sayfaları gezinirken, sizi favori listeme "boş yere" dahil etmemiş olduğumun gururunu ve yanılmazlığını tekrardan bana yaşattığınız için teşekkürler.
Başarılarınızın devamını dilerken, sevgi, saygı ve selâmlarımı sunarım...
Mehmet Cemal SAYDAM tarafından 8/22/2010 6:08:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mehmet Cemal SAYDAM tarafından 8/22/2010 6:10:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
çok haklısınız değerli şairem, boş verin takmayın.. sevilipde sevmeyen, sevildiğini bilmeyenleri taktire değmez hiç bir zaman "öylesi kişiler, erkekler veya dişiler" ana kuzusudurlar boşuna sevmişsinizdir yazık olmuş o güzel yüreğinize ama naparsın? sâbi kalbe, seven yüreğe tamamen olmasa da bazen oluyor böylesi şeyler "nerde durak, orda bırak" keni hasretinle, sevdanla yaşa, "yada gerçek sevenini bul..??" ondan çok daha hayırlı ve de iyidir.. eserinizi ve yüreğinizi kutladım haberiniz ola.. kaleminiz daim olsun..* * *sevgiler, selâmlar.* * *
HARIKA BIR SIIR YINE MUHTESEM,NE KADAR DA SITEM ETSEK ICIMIZDEN ,SEVEN YUREK KIZAMIYOR SEVDIGINE,NE DE BASKA SEY YAPABILIYOR CUNKU GERCEK SEVGIDE OYLE BIR SEVGI CANINDAN OTE DEDIGIMIZ SEVGI ICIMIZE RUHUMUZA ISLEMIS RUH IKIZIMIZ OLMUS O SEVGI BIZDEN AYRILMAZ KOPMAZ UNUTULMAZ,BIZIMLE BIRLIKTE MEZARA GIRECEK DERECEDE SEVGI DENIR OLESIYE SEVGI .KIZSAKDA UZULSEK DE KIRILSAKDA HIC BIRSEY YAPAMAYIZ .YOK SAYILSAK DA OYLESINE SEVGIDIR ICIMIZDEKI SITEMLERDE SOZDEDIR ICTEN DEGILDIR.SENI SENDEN ISTEDIM BENI SENDE BULDUM DIYORUZ.SEVGI BU BENCE SITEME SUSUYORUM SUSUYORUM .KONUSAMIYORUM DILIM LAL OLUYOR SEVGIMDEN DOLAYI. BAHAR GULLERIM SEVEN YUREGINIZE ASK SEVGI VE MUTLULUK UCGENI SIZDEN HIC AYRILMASIN BIRLIKTELIKLERE VARSIN SITEMLER DE BURDA KALSIN MUTLU OLSUN SEVGIYLE ASKLA YASAYIN.HERSEY GONLUNUZCE OLSUN.TAM PUAN
( yasaklıyım sana ) tarafından 8/22/2010 5:54:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
BEN TESEKKUR EDERIM BU DUYGULARI SIZINLE PAYLASMAK VE ORTAK RUH IKIZI GIBI ASKIN SEVGININ GUZELLIGINI YASAMAK IKI GUZEL YUREGIN SEVGILERI OMURLUK VE NE OLURSA OLSUN OLESIYE SEVGI BU DA SEVILEN ICIN AYRI GURUR OLMALI.AAMA UMARIM SEVILEN KISILER DE ANLARLAR BU SEVGININ DEGERINI.
şiir harika..
ve final çok çarpıcı..
kutlarım dostum..
sevgimle..