(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HâL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HâL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
" kıssadan hisse" ya da "kısa ve öz" ya da "tadımlık gibi görünüp,aslında doyumluk olma" hali.... sevgilinin adını bile duyunca,yücelen,büyüyen,çoğalan birinin net ifadesiydi... o olmak,o'nunla çoğalmak,o'nunla var olmak..... ve içinde büyütülmüş bir sevginin,her kocaman şeylerin küçülmesine karşın ondan daha kocaman olabilecek kadar büyüyebilen bir duygunun şiirsel ifadesiydi.... tadımlık düşünmüştüm,doyupda çıkıyorum. emeğinize sağlık şiir,umut ve sevgiyle....
yüreğinizdeki sevdanın bukadar buyuk olduğunu bilseydim hiç soz etmezdim..bir şehre olan sevda o şehri sevdiren güzel bir yüreğin var olmasından kaynaklanan bir aşktır yaşanan..görüyorum ki yürğeinizn nacız hane inceliği buyudukçe sevdaya benzetiyorsunuz buda seven gönüllerin tevazu ile sevmesinden kaynaklanıyor..aşkı ve sevdayı buyute bilmek yürekten gelen en güzel aşkı ve sevgiyi verebilmektir..benimsetmek gibi..tek yurekte atması gibi bir kalp..yüreğinize sağlık kaleminizden dokulen bu nacız hane dize için tebrik ederim kısa ama anlatımı çok buyuk sizin gibi şehir küçük ama yüreklerimz buyuk olsun..dileklerimle..
Kutladım Tülay Hanım.
Selam ve dua ile
AÖ