Bir kadın Saçlarında cilve, rüzgar deli Bir kadın Köprü ortasında, köprü mavi Herkes rüyasına gömülü Sessiz. Kadın deli ve mavi Sevişken… Zamanın kahpe demi . Tuzlu su kaldırmaz her zaman cesedi..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kayıtsız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kayıtsız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşündürdü dizeler... Ne garip değil mi,,, kadın anadır, yardır, bacıdır. Gül deriz, başımıza taç yaparız. Cennet de anaların yani kadınların ayakları altındayken, yani kadın bu kadar değerliyken, sonra bizler yani biz erkekler ne yaparız, kadını ayaklar altına alırız, döveriz, şiddet uygularız. Canımız ne isterse onu yaparız. Dişiliğinden faydalanırız, doyunca da bir köşeye atarız.
Sonra o garibim kadının sonu ne olur? Ya yaşayan bir ölüye döner, kaderimdir bu diye çile çeker. Ya da yaşama sevinçlerini ellerinden alırız.
Sevmiyorum bu kokuşmuş düzeni. İnanları sevmek istiyorum ama, her taşın altından kötüler çıkıyor. En çok da kendi hemcinslerime kızıyorum.
Hani çiçekti kadın? hani değerli bir madendi. Hani anaydı, hani bacıydı...
Emek verilerek yazılan şiirleri okumak, beğenmek ve paylaşmak gerek...
Çok beğendim…
….............................. Saygılarımla selamlar…