(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kedi Ciğeri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kedi Ciğeri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'' yar.. '' sevgiliye veya uçuruma verilen isim.. Nefis bir benzetme olmuş..
İncir ağacını uğursuz biliriz,, öyle derler.. hatta, incir ağacı bulunan yere ev falan yapılmaz derlerdi.
Kopçası kopmuş bir göğüsten düşmek nasıl olur acaba? hiç düşmediğim için bilmiyorum.. hele ki baş aşağı düşmek.. sanırım kafalar dumanlı olur düşmek için. Böyle düşmeler öldürüyor demek ki 30 cm yükseklikteki yataktan.. düşmüyor ama adam,, '' düşürseler '' yani bu eylemi dışardan birileri yapacak.. Demek ki bir nevi planlanmış suikast..
Adam kafası üstü çakılınca yere, ecel demek ki,,, gitti garibim ,,, tahtalı köye muhtar olmasa da, kedilere iş çıktı anlaşılan diyeceğim de, buradaki kedileri çözemedim. Adamın kedileri vardı ve adam da öldüğüne göre, yasını tutmak kedilere kaldı... bu olabilir,, ihtimal..
''Yasını tutsa kediler... bir kez daha düşündüm.. '' final, çok düşündürdü beni. Dedim ki kendi kendime,, bu yası tutan kediler, 2 ayaklı kediler mi ki?
Kedi ciğeri falan da girince işin içine,, düşünmek istememek en iyisi.. beddua mı almış ki adam?
Et parçasını hep kediler götürmeyecek ya,, gitti adam et parçasına...
Güzel şiiriniz "KEDİ CİĞERİ" insane düşünce veriyor.
Gönlüne sağlık.
Kutlarım.
Selamlar...