Gecenin bir yarısı, iki yana düşen kollarımda amansız bir sızı Sol yanımda bir yangın, öylesine güçlü ve öylesine derin ki Beynimi mikser misali karıştıran, cevapsız kalan onlarca sorunun izi Mümkün değil bir daha uyumak, bu da bana has bir uykusuzluk krizi…
Nicedir yoktu böyle bir derdim, deliksiz uykularım olmasa da Gene de bedenim dinlenirdi bir iki saatlik dalmışlık anlarımda Dinginlik yaşardım, hiç bir şey duymadığım, yarı ölümün koynunda Ve hep ölesim gelirdi bu huzuru uykumda da olsa bulduğumda…
Gene başladım bu günlerde uykusuzluk nöbetleri tutmaya Türlü gerekçelerle, içimde ağıdı dinmeyen boşluğu avutmaya Evreni düşündüm birde, kim bilir şimdi kaç kişi ayakta Kaç kişinin umutları soldu ve yenik düştü münzevi karanlıklara…
Yolcu istasyonları, hastane odaları, şehirdeki boş sokaklar Ve sıcacık bir tebessüme hasret, köprü altındaki tinerci çocuklar Derler ki insanı sevmek, kişinin kendisini sevmesiyle başlar Dönüp kendime baktım birde, benim onlardan ne farkım var…
Görünen o ki kimse kimseyi olduğu gibi sevemedi, kabullenmedi Oysa insanlar neden mutsuz sorusunun cevabı ne kadar açık ve aleni Gururlar yüzünden hatalar hiçe sayıldı, sevilerse sahipsiz kaldı Her seferinde güle-güle git bileti, masum olanların hesabına kesildi…
Bu kez uykumu bölen, ne yokluğun, nede düşlerime gelmemen odama sinsice dalan minik kediydi, açık unuttuğum pencereden, Biliyorum düşünmemek ve özlememek için harcadığım çaba nafileydi İtirafım; ben sende ne kadarsam, sen bende katlanarak çoğalmıştın inan ki…
Aynada kendimi tanıyamadım, bu mu benim sevgi anlayışım Yanlış olan bir şeyler var bu işte ama nedenini anlayamadım Sonra gözümün önüne hayalin geldi, içten gülüşünü dinledim Sağanaklar altındaydı yanaklarım, bütün umutlarım kül olurken Ben sadece seyrettim ve ayrılığı yüreğime söyleyemedim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İtiraf şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İtiraf şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.