(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
miras şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
miras şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Müthiş bir final le noktalandı,söyleyecek bir söz kalmadı,alkışdan başka... Umutlar yeşersin yüreğinde bahar renginde,sevgiler yeşeri kalsın,acılar yıldızlar kadar uzak olsun... kutluyorum Sevgili Jale...sevgimle...
yeşil ipek mendilini ise dünyanın yalın halden yalan hale dönüşüne seyirci kalmayacağını sezip henüz sen gitmeden çalmıştım yağmur yağdığında yanaklarıma gamzemin çukuruna bastırıp da/ hüznümü kurutmak için anne.
Anılar fotoğraf karesi gibi mısralaranmış sanki şiirinde sevgili Kyrie. O kadar sahi ki sanki elimi uzatsam tutuverecekmişim gibi. Yine güzelsin ve şiirlerinle güzellikleri çizen kalemsin. Tebriklerim sevgimle..
offff of. kavurdunuz yine yüreğimi, sevgili kyrie...
ne naif bir yürek...
Allahın bildiğini kuldan ne saklayacam, kızıp korkun dediğin şiirlerini daha çok seviyorum. Üzülmen üzüyor beni. Kız güzel kadın ama üzülme, yık dök ortalığı ama üzülme nolur. Ölüm dediğin nedir ki, bir adım sonrası, gideriz buluruz görürüz inş. sevdiğimiz kim varsa bizi terkeden.
Ne mutlu ki o özel anneye...
böylesine güzel bir miras bırakmış...
Mekânı Cennet Olsun İnşallah... (Amin)