Çile dolu ömründen ufacık bir tebessüm; Yakalamak isterdim, şefkat nakışlı annem... Adını andığımda kanat çırpıyor göğsüm; Yüzü/n gülsün oğluna, rahm/et bakışlı annem. Gittiğin günden beri hasret tüter hanemde, Gel gücün yetiyorsa bir tek resme annem de!
Bir türlü sarılmıyor hazan yüklü elvedan; Keşke, teselli verse kalbin hıçkırıkları. Tüketti yüreğimi, o hazin içli edan; Gün geçtikçe batıyor canımın kırıkları... Ah annem; anneciğim, varlığımsın, yarımsın; Can tanem, biriciğim, en vefalı yârimsin!
Beni üzen her şeyden, fersah fersah ıraktın Siyah beyazdünyama, sevgiden sağanaktın. Söyle öksüz kimsesiz, beni nasıl bıraktın? Sıcacık kucağınla ne ferah sığınaktın! Aç kollarını annem; yangın yeridir buram. Öyle çok özledim ki hasretin buram buram...
Seni anınca her şey aklımdan siliniyor. Günlerim azap dolu; göğe çıkar feryadım. Kor kalbim, kör bıçakla sürekli diliniyor; Her dem nur cemalini, görmek benim Muradım... Sesini çok özledim; n’olur yine "kuzum" de; Güneş açsın busenle; keder dolu yüzümde!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rahmetin Tecellisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rahmetin Tecellisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tam ben diyecektim Makman demiş, ama arada tazelemek iyi oluyor, yeniden okunması için. Ama ben sevdiğim şiirleri listeme ekliyor ve arada dönüp okuyorum, keşke herkes öyle yapsa. gerçekten çok güzeldi. tebrikler..
Canbolat Hocam, Güzel şiir de, daha önce bu şiiri okumuşmuyduk acaba burada? :)) Belki ufak tefek rötuşlar yapmışsınızdır ama bu şiiri sizden bu sitede okuduğuma eminim. Yoksa sizi de benim gibi ilham periniz terketti de eskilerle mi idare ediyorsunuz:)) Saygı ve selamlarımla.
Şiiri daha öncede yayınladım Hocam doğrudur :) Aslında yayınlamadığım şiirlerimde var ama arada eskileri yeniden ekliyorum.Dikkatiniz için teşekkür ederim.Saygımla...
Dün gecede bir arkadaşın anne konulu şiirini okuyup çıkmıştım en son. Çok etkilenmiştim. Aynı duyguları tazeledi yeniden. Tüm ölenlerimize ve bizim için özel yeri olan özellikle ölmüş annelerimize Allah'tan rahmet dilerim. Acıtıcı olsa da şiir güzeldi. Selamlarımla...
Seni anınca her şey aklımdan siliniyor. Günlerim azap dolu; göğe çıkar feryadım. Kor kalbim, kör bıçakla sürekli diliniyor; Her dem nur cemalini, görmek benim Muradım... Sesini çok özledim; n’olur yine "kuzum" de; Güneş açsın busenle; keder dolu yüzümde!
Sayın dost anneya ne yazılsa az. Onların kıymeti ve değeri sonsuz. Sevgilerine ulaşılamaz, merhametlerine sınır konamaz. Dizlerinede anne sevgisini çok güzel dile getirmişsin. Kalemin var aolsun. Saygılari selamlar.
Çile dolu ömründen ufacık bir tebessüm; Yakalamak isterdim, şefkat nakışlı annem... Adını andığımda kanat çırpıyor göğsüm; Yüzü/n gülsün oğluna, rahm/et bakışlı annem. Gittiğin günden beri hasret tüter hanemde, Gel gücün yetiyorsa bir tek resme annem de!
vefalı şiirini yürekten kutlarım değerli dost anlamlı ve manalıydı selamlar saygılar
Ne güzel kokar analar ne güzeldir anıları o sıcak dokunuşları...Her sevgi yalandır onların yanında saf ve karşılıksızıdr çünkü...Yüreğine sağlık dost kalem tebrik ederim hem şiiri hem şairi...
Daha önce okumamıştım
teşekürler çok hoşuma
gitti Tüm annelere olsun
selamlar...