Gece devşirirken karanlık yüzünü, Aydınlık saten bir elbiseye bürünür gün, Onulmaz bir koşuşturmaca başlar kentimde.
İlk besmeleyi fırıncılar çeker, Düşlerini kundaklarlar, Hamur teknelerinde. Odun harında umudu katık ederler hamura, Buğusunda bir ömrün yanığı kokmakta.
İt sesleri arasında çöpçüler geçer kentimden Kaldırımlardan kim bilir kimlerin izlerini süpürürler, Avuçları kirli, üstleri başları hasret kokar, aş kokar, Akşam eve bir gofret, bir çiklet götürmeyi arzularlar, Yorgunluk koymaz bedenlerinde gülen bir çift göz.
Yorgun bedenleri ile üç beş kadın düşer yola, Zengin hanımların, camını kapısını silmek için, Akşam ayyaş eşe meze parası, Artanı kendilerine azık etmek için, Var güçleriyle yaşama telaşı!
Besmele ile kapıdan çıkar bir polis Dönmek yoktur belki, Belki hain bir pusuda can vermek vardır yazısında Üç beş çapulcunun ardından koşarken! Ne eş ne çocuk! Varsa yoksa vatandır gönüllerinde ki sevda!
Ve ben, her sabah Vira bismillah deyip, Salıyorum ağımı engin maviliklere, Sözüm ona, böyle böyle unuturum diyorum, Akşam olup ta yorgun bedenimi serince sedire, Bunca yaşam kaygısını hiçe sayıyorum, Yalnızlığıma sarılıp, gözlerinin esrarına dalıyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlerinin Esrarına Dalıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözlerinin Esrarına Dalıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi hayatı çok güzel nakşetmişsiniz sayfanıza. Tam diyecektin bir ara kaldığım Trabzonu hatırlattı bana. Ağlarınızı çoktan atmışsınız denize. Güzel şiirinizi kutlarım.Saygılarımla
Ve ben, her sabah Vira bismillah deyip, Salıyorum ağımı engin maviliklere, Sözüm ona, böyle böyle unuturum diyorum, Akşam olup ta yorgun bedenimi serince sedire, Bunca yaşam kaygısını hiçe sayıyorum, Yalnızlığıma sarılıp, gözlerinin esrarına dalıyorum.HARİKASIN DOST MUHTEŞEMDİ İMGELER YERLİ YERİNDEOLAYLA KOL KOLA DANS EDERLER....SEVGİLERİMİ BIRAKIP DA AZAP'LAR GİDERLER...
Ve ben, her sabah Vira bismillah deyip, Salıyorum ağımı engin maviliklere, Sözüm ona, böyle böyle unuturum diyorum, Akşam olup ta yorgun bedenimi serince sedire, Bunca yaşam kaygısını hiçe sayıyorum, Yalnızlığıma sarılıp, gözlerinin esrarına dalıyorum.
Ustaca dizelerdi değerli şairim, kutluyorum yazan yüreğini, saygı ve sevgilerimle..
Ve ben, her sabah Vira bismillah deyip, Salıyorum ağımı engin maviliklere, Sözüm ona, böyle böyle unuturum diyorum, Akşam olup ta yorgun bedenimi serince sedire, Bunca yaşam kaygısını hiçe sayıyorum, Yalnızlığıma sarılıp, gözlerinin esrarına dalıyorum.
Hayat o kadar zor ki.Ekmek kavgası içinde süren yaşam savaşında.Çok zor olanlar da var.Bunun yanında sefa içinde yaşayanlar da var.Yaşanıyor bir şekilde.Ancak yaşayan bilir genelde.Tebrik ederim değerli şairem.Yaşama dair harika bir şiirdi.Var olun.Selam ve sevgilerimle..