(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
izin vermemeli seni sana önemsiz hissettirene unutma ki;sen izin vermessen kimse seni sana önemsiz ve değersiz hissettiremez...bu kısacık mısraları öyle uzun okudum ve anladım ki öfkenin doruk noktasında yinede sevilene kıyılamadan yazılmış mısralar....yürek hala çarpıyor ki dökülmüş kalemden bu ağlayan heceler.....
nehir.1966 tarafından 5/19/2010 12:05:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu etkileyici mısraları yazarken seni bu kadar kim kızdırdı? Mısralarını okuyunca ona hayvan demeyede kıyamamışsın sonra varsın hayvan olayım ben hayvan diyerek şiiri bitirmişsin.
Şimdi gelelim İnsan Hiç bir insan kötü değildir koşullar insanı kötü eder yinede kötü dedikleri insanın mutlak bir güzelliği vardır.
Aslında İnsan bir pergel gibidir sabit ayağı kendi kültür ve değerleri diğer ayağı ile ne kadar büyük yay çizebilirse o kadar insandır yay çizemeyenler insan değil mi hayvan mı diyeceksiniz ama o soruyu cevapsız bırakacağım.
Doğayı hayvanları ağaçları suları sevemeyen bir kadın veya bir erkeği sevse ne yazar değil mi
güzel şiirdi.tebrikler