Hüdasına nidasını duyurmaya çalışan bir nadanım! Avuçlarımı açıp semaya, Dualarıma ekmeği suyu ve aşkı katık eden bir meczup… Affet tanrım…
Milyonlarca ses beynimde, Aynı anda aynı notaya asılıyor parmaklarım, Ve dönüp duruyor başım fezada! Affet tanrım…
Bir yama kaç kez yırtılır dikildiği yerden Kaç kez saplanır aynı yaraya kör bir bıçak Ve bir insan kaç kez vurulur sol yanından İşte ben yarimle de yaramla sınandım. Affet tanrım…
Geride bıraktığım onca sızıya sızlanmaya rağmen Yaramı kanatıp her defasında Kangren olmak pahasına sarıldım hatalarıma Affet tanrım…
Dakikaları kovalayan saatlere Günlerin peşinden koşan haftalara Ve mevsimleri takvimlerden söküp atan zamana inat Ömrümü heba ettim bir güzel uğruna Affet tanrım…
Aşk ve acı!... Bunlara rağmen yaşamayı sen yazdın alnıma Ah değil eyvah değil Şimdi anlı şanlı bir ölüm yakışır bu nadana Affet tanrım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Affet Tanrım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Affet Tanrım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğime emeğine kalemine sağlık usta
_______________________________________________Selamlar