Gece başlarken ufuğu boyamaya, karanlığa Yıldızlar dökülürken bir bir acımasız kaldırımlara Zemheri, yediveren gülleri yakarken yaprak yaprak Zaman alelacele akıyordu bir saatin kadranından Ve ben tamda böyle bir vakitti, vuruldum sol yanımdan.
Ölmek niyetiyle yastığa düşürürken, her gece başımı, Sabahlar olmasın diye dualar sürdüm, gecenin duvarlarına, Bir değil bin dil bilse şu ağzımdaki engerek, Izdırabımı anlatmaya yetersiz kalıyor tüm alfabeler!
Ne hayır gördük kader diye alnımıza yazılan yazıdan, Sevdaya dahil denilen ayrılıktı bize kalan, Yarınlar bir kara delikte hapis sanki, çıkamıyorum aydınlığa Şimdi dinle beni kızıl yaram; ya dön söndür sol yanımdaki bu yangını Ya da vur beni, mutluluğa mühür vuran alnımdaki yazının tam ortasından!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kızıl Yaram şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kızıl Yaram şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül dostu; Kaleminiz duygulara yön vermekde usta… Çok Beğendim... Tepriklerimle Kutlarım... ............................................Selam ve saygılarımla.
Gönül dostu; Kaleminiz duygulara yön vermekde usta… Çok Beğendim... Tepriklerimle Kutlarım... ............................................Selam ve saygılarımla.
Gönül dostu; Kaleminiz duygulara yön vermekde usta…
Çok Beğendim...
Tepriklerimle Kutlarım...
............................................Selam ve saygılarımla.