Gözünüz aydın,sevinin dostum saydıklarım sonunda bitti...
gözyaşlarımla suladığım, koklamaya kıyamadığım zamanı geldiğinde ağlayarak budadığım bakmaya doyamadığım gece onun için uykularımı yitirdiğim sabahları iple çektiğim,görmek için
gözünüz aydın dostum bildiklerim sonunda bitti,yitti gitti...
10.05,2010 yitip giden,futursuzca yere atılıp çiğnenen kendini seven zanneden ama beş para etmeyen aslında bu dizelerden haberi bile olmayan SİYAHGÜL’E ithaf olunur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir satırlarında: Gönül evinde, yeşerttiği sevgi tomurcuklarını, dost tarlasında, hoyrat esen sam yeliyle, sarardığının acısını, yüreğinde hissediyor.
"zamanı geldiğinde ağlayarak budadığım bakmaya doyamadığım"
Evet evet sen bütün gücünle,hem de engelleri ellerinin tersiyle,kenara yiteceksin,karşılığında ise,kooocaman,bir hüsran enkazıyla karşılaşacaksın..Yüreği asıl kanatan darbe işte bu sorumsuz tutum ve davranışlardır. Elinize sağlık değerli, yürek.(admin-im)
Boş ver diyemem, üzme kendini Değerse akıt gözyaşlarını Yakıp kanatsa da yüreğini Sakla kuytularda hatıranı
Her sabah güneş yeniden doğar Gündüze gebe olan geceler Karanlıkları şafaklar boğar Düşün sonunda pişman olanı.10.05.2010. H.DAĞLAR
Gözünüz aydın,sevinin dostum saydıklarım sonunda bitti...
gözyaşlarımla suladığım, koklamaya kıyamadığım zamanı geldiğinde ağlayarak budadığım bakmaya doyamadığım gece onun için uykularımı yitirdiğim sabahları iple çektiğim,görmek için
soldu yüreğimde özenle yetiştirdiğim siyah gülüm bitti tükendi
gözünüz aydın dostum bildiklerim sonunda bitti,yitti gitti...
şiir muhteşem..kutlarım.. ancak pes etmişliği,teslimiyeti kabullenmeyi anlayamadım.. hayatta her yenilgi,sadece bir cephede alınan yenilgidir,ömür dediğimiz devasa meydan savaşında alınan yenilgi değil.. yeni cepheler var savaşılacak.. sevgim ve saygımla.
anladım sopa istiyosun sen.yaklaş bakem.yok yaw kıyamam.öpim o halde hoş geldin tekrardan bi daha böyle bişi yazarsan,önce ben güle güle dicem bilesin.:))