hem her aksi davranana çok sinirleniyorum hem her doğru konuşanı dokuz köyden kovma sendromundayım biraz sonra ne yapacağı hiç bilmez konumundayım
yanıma yaklaşmayın aşmayın aramdaki bir metre farkı yoksa aranıza yılan gibi sokulup bomba gibi patlarım üzerinize yaşadığınıza/herhangi bir iz’inize kimse ulaşamaz benden başka
soru da sormayın bana mümkünse uzak durun çemberimden sınırlarımı ihlal edip de delirmeme sebep olmayın daha çok
daha çok beni konuşturup şiir okumayın gazel dokumayın tezgahımdan ahıma yakalanırsanız iflah olmaz sabah gözü görmezsiniz bir daha...
........................................ Mehmet Selim ÇİÇEK 10 Mayıs 2010,,,17.22 Mardin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___ Bu Aralar Deliyim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___ Bu Aralar Deliyim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika bir şiir... İnsan bazen öfkelenir ya kalem yazdığında sayfaya düşer... eseri kalmaz öfkenin...İnsanı bir tatlı huzur sarar... Yüreğinize sağlık ...
aman aman... elimde mezuram vallahi bir metreden daha fazla yaklaşmıyorum pc ekranına bu sayfayı açtığımdan beri... yorumu uzaktan yazıp gidiyorum... neme lazım sabah günü görememek var sonun da... :)))
Bu nasıl bir meydan okuma efendim. Şiirinizin başlığı bile ürküttü beni. Aman aklımıza mukayyet olalım, gerisi boş. Her şeye rağmenakıllı da olsak deli de olsak yaşamak , nefes alabilmek ne güzel. Selam ve saygılarımla...
pehh deli imiş:)) ay çok korktum ateş olsan cirmin kadar yer yakarsın gel benimde kafam bozuk kavga edelim senle şöle saç başa tekme tokat şiirler yazarım futursuzca:)))))) senden mi korkcam be:))) saygım sevgim kocaman:)
Deliyim diyen şair her şeyin farkında.
Kutlarım
feyzi kanra tarafından 5/11/2010 3:40:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
feyzi kanra tarafından 5/11/2010 3:40:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
feyzi kanra tarafından 5/11/2010 3:41:30 PM zamanında düzenlenmiştir.