Kavruk bir sonbahar, Gâh güneş düşer saçlarına, Gâh yağmur dökülüverir, Ya git, Vakitsiz bir ölüm gibi, Kopacaksa kopsun fırtına, Ya da, Gel artık, Geç kalmış baharım...
Bu masmavi deniz, Bu uçsuz bucaksız liman, dar gelir gözlerime, Bakışlarını ver, Tükenmezim, Bitmezim Denizim olsun. Sen ol, Koca bir sen ol sevgili.
Gözlerini ser ufkuma, Islak toprak rengi gözlerini, Paramparça bakışlarımla, Gülümseyen sana bakayım, Bir an olsun gitme ne olur, Bozma,en anlamlı tılsımını yaşamın...
Ki madem bitecek, Özlemin dışındaki her şey, Ki ille de yok olacaksak bir gün, İçimdeki en canlı halin ile, Bırak da gözlerinde öleyim...
Mevsim sonbahar, Karmakarışık bir güneş, Yağmur ve fırtına var, Korkmuyorum bilirsin,
Lakin bu yelkenli taşımaz, İçimdeki seni, Saçlarını ver bana, Gökyüzüne sereyim,
Bir gün,gittiğin yerden, Bir gün, o çok uzaklardan, Gelmeyeceksen eğer, Saçlarını ver bana, Siyah, düz saçlarında yok olayım, Saçların; matemim olsun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELMEYECEKSEN EĞER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELMEYECEKSEN EĞER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gün,gittiğin yerden,
Bir gün, o çok uzaklardan,
Gelmeyeceksen eğer,
Saçlarını ver bana,
Siyah, düz saçlarında yok olayım,
Saçların; matemim olsun…
harun bey tam puan bizlerden saygılar