her yer çok ıssız dönence gözlerim bulutlu hava çoktan eşkalime ayna hareketsiz gider geminin motoru görünür yıldızın ucu karşıda bakar fenerce yürürüz bir kez daha çaresizce
şimdi ellerin koynunda üşüyen ben sana üşüyorum yüreğimden gitme! giderken terk etme gitme! gidersen yok etme… bit meee!… gitmee!… gidersen giiiitttttttttttttt!… gitmeyi anlayıncaya kadar git!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTME! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTME! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şimdi ellerin koynunda üşüyen ben sana üşüyorum yüreğimden gitme! giderken terk etme gitme! öyle bir çığlığa gitmekten vazgeçmiştir......yüreğinize sağlık...
Sevdanın ve hüznün harmanlandığı sitemkâr dizeleriniz her zaman okuduklarımdan ifadeleniş olarak çok farklıydı. Etkileyiciliği ve güzelliği ise aynı paralellikteydi.Teşekkürler ediyorum paylaşarak güzelliğe ortak ettiğiniz için. Gönlünüze esenlik ve mutluluk dileklerimle ifadelenişindeki başarınızı kutluyorum. Selam ve saygılarımla.
şimdi ellerin koynunda üşüyen ben sana üşüyorum yüreğimden gitme! giderken terk etme gitme! gidersen yok etme… bit meee!… gitmee!… gidersen giiiitttttttttttttt!… gitmeyi anlayıncaya kadar git!
aşka haykıran bir şiir okumanın güzelliği vardı şiirin içinde tbrikler şiir dostu
gitme! gidersen terketme gitme! gidersen yok etme bit meeeee...... gidersen gitttttttttt.. gitmeyi anlayıncaya kadar git.....
aslında git ve hemen geri dönnn....., gidersen beni de götür..... ayrılsam da senden .....yüreğim ayrılamaz.... gitme...gitme..kal.... kaçıyorsa kaç...ama geri geleceksin.... şiirin ana teması bu...aslında gitme kal.... harika bir şiir.............sevgi üzerine ÖMER HAYYAM' dan bir dörtlü yazıyorum..... benim halimden haber sorarsan, bir çift sözüm var sana yürekten: sevginle gireceğim toprağa, sevginle çıkacağım topraktan.
Gitmeler hep yer etmiştir yüreğimizde... Giden gider yeni umutlarla, biz kalırız arkada şaşkın bakışlarla... Giden, gitmeyi anlayabilseydi, hiç gitmezdi...
şimdi ellerin koynunda ............................................bir bebek avuntusunu yoklar gibi üşüyen ben...........................................................her soğukluğun telaşeliklerindeyim sana üşüyorum yüreğimden.......................................buz tutmuş saçaklarımdan eriyen su gibi gitme! ................................................................bırakma ellerimin en aziz çizgilerinde giderken terk etme ................................................yorma ömrümce kansamda yokluğuna gitme!.................................................................gitme işte ne var gidecek gidersen yok etme… ..............................................bari azcıkta olsa izi kalsın kıvrımlarında bit meee!…..........................................................yeni başlamışken zamanın yolculuğuna gitmee!…............................................................bırakma soluksuz yarınlarımda gidersen giiiitttttttttttttt!…..................................ne halin varsa gör uzak tuttuğumca gitmeyi anlayıncaya kadar git!................................git hadi ne bekler durursun....
Nefis bir şiir şair .Şaşılacak bir şey değil her zamanki gibi şiirden öteydi şiiriniz.Saygılarımla.
şimdi ellerin koynunda üşüyen ben sana üşüyorum yüreğimden gitme! giderken terk etme gitme! gidersen yok etme… bit meee!… gitmee!… gidersen giiiitttttttttttttt!… gitmeyi anlayıncaya kadar git!...... gitmee dur ne olursun.. gitme kal yalan söyledim
............................................. doğru değil .ayrılığa daha hiç hazır değilim
harika bir çalışma . dil git demiş ama yürek gitme diye haykırmış...... saygılar....
bir gün çığlığınız duyulacaktır...