gözlerin nasıl da hayat anlatıyordu, dalga geçiyor, gülüyordu ve ağlıyordu kahkahası bol, inadına inadına...
buluta beyaz türküler yolluyordu en çokta yağmuru seviyordu, çünkü saçlarına umut düşüyordu düşünde gözlerine ise damlalar...
rüzgarını avuçlarına saklamış bir çocuk gibi koşmak istiyordu yazgısına sobe demek için, ve, ebeleniyordu...
son demine vuruyordu yüzüne dökülen gölgeleri ayın.. o sabahın çiğlerine dudaklarını sunuyordu öpsün diye aşk....
bedeninde tutkulardan üşüyen duyguların soğuk ellerinde köle diye sevilirken küflenmiş bir dilim sevdayı terk ediyordu, boğazında geçitsiz cümlelerden iniltiler, soluğunda alev, gözlerinde buzdağları eritiyordu...
o çivilendiği duvarlarında her darbenin vurgusunda daha bir cesur gülüşünde sancılar öğütürken direniyordu, amansz kaygılarına mühürlü uçurumlarından atlamak için...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HEP ADINCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HEP ADINCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o çivilendiği duvarlarında her darbenin vurgusunda daha bir cesur gülüşünde sancılar öğütürken direniyordu, amansz kaygılarına mühürlü uçurumlarından atlamak için...
kadınca, adınca... DUYGUNUN SELİNE ANLAM YOĞRULMUŞ İNADINA ÇOK GÜZEL KUTLARIM...SEVGİLER...
o çivilendiği duvarlarında her darbenin vurgusunda daha bir cesur gülüşünde sancılar öğütürken direniyordu, amansz kaygılarına mühürlü uçurumlarından atlamak için...
kadınca, adınca...
İnadına, inadına direnmek yaşama...hoş dizelerdi yine yazan ve düşünen yürek dert görmesin...Rabatlı
o çivilendiği duvarlarında
her darbenin vurgusunda daha bir cesur
gülüşünde sancılar öğütürken
direniyordu,
amansz kaygılarına mühürlü
uçurumlarından
atlamak için...
kadınca,
adınca... DUYGUNUN SELİNE ANLAM YOĞRULMUŞ İNADINA ÇOK GÜZEL KUTLARIM...SEVGİLER...