Şakağıma dayadığım güneşin namlusu var… İçimde buzul öfkeler… Zamanı döndürdüğüm çeperi kendine dar yas gömleğim… Düğmelerini bir bir söküyorum Kendime intihar eylemlerinde bir ağıt düzdüm.. Küfür bilmeyen dudaklarıma S/övgü öğretiyorum…
Mesafe;
Bütün aşkları hükümsüzlüge mahkum ettim Cezayı yüreğim kesiyor Müebbetinde sarışın bir kadın Kara gözlerin vurgununda ölüm paslaşıyor, Soyunuyorum Dilimden kelimeler dökülüyor Kollarımı çözüyorum önce sarıldığım sevdamdan Ne varsa yılların giydirdğı tenime sıyırıp atıyorum Omuzlarıma tünemiş kör ümitsizlik Yarınlar Düne ne kadar yakın… Bana ne kadar uzak...
Sitem;
Yüzümün ardında ne varsa Hepsi ben… Örselenmiş bir dile yakışır mı dualar Tanrı kimi sever(di) en çok Eşit olsaydı şartları kulların cennete yolculuğunda Kapatsaydı gözlerini Ki zimmetinde olmadı hiç kadınlığı Havvanın Bu dünyada…
Aşk;
Saçlarıma geceyi tutuşturdum Alnıma düşen ayın gölgesidir ki ,( gözlerine de) uğramıştır Geçerken başımın üzerinden Serseri Bulutun biri…. Özgür ve kadın ruhumu giydirmişim bedenime Her kıyamete hazır Yenilse bile…
son;
Bir parça yaşamak düşlüyorum soluğumda aşk, Ellerimde umutların külleri hala sıcak
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EK PARÇALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EK PARÇALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güneş doğmaya görsün erirsem eğer yer ve gökleri sulara boğacağım o kadar doluyum hayat o kadar boğmuşum içimi ve dondurmuşum zyan olmasın diye dünya.. bir erirsem bir ağlarsam yan haline ey dünya... ben yanmışsam sende yan ne edeyim... sevgiler saygılar şiir dostuna...
gerisi gece uyandığında yudumladığım su gibi akıyor boğazımdan içeri...
sevgilerle...