Sana ben sekizinci gün olmak isterdim Bırakırdım satır aralarını Sesini duymak için işaretlerdim notaları Zamana düşmen için susardım Sızman için hayatıma Büyümek için seninle Sustukça susardım!
Sana ben otuzüçüncü gün olmak isterdim Bırakırdım ayların derinliklerine incileri Sıyırmak için karanlıkları Benden bir parça kalsın diye Düş tınısıyla güftelerdim aşkımı Korkulardan arınmış yarınlar için Yıldızlarla gelirdim can yatağına!
Sana ben sazının son teli olmak isterdim Sorgusuz sualleri anlatmak için Bırakırdım sana sözsüz boyutları Benden bir parça kalsın diye Son nefesime tutuklardım mutlu ol demeyi Sen benim son duam tek nefesim Anlatmak için zamanı Yaprak dökümü zorlanmışlıkları Sil baştan yazmak için Bırakırdım sana gözlerimi!
Ve ben Senden uzak dursun diye Yakardım perdelenmiş sesimle Avuçlarıma sığmayan sızıyı Senden bir parça kalsın diye Arabesk şarabını yudumlayan Tütün sarısı sehere Bırakırdım sevda yanığı şarkıları!
Sana ben yirmibeşinci saat olmak isterdim Dinlerken yedi gün yıldızları Anlatırdım ayrılık ötesi gizli sırları Güneşin eteklerinde Kazımak için selamsız tümceleri Sokardım akrep sinesine yalanları!
Sen bana son aydınlık olman için Ben sana son gecen olmak isterdim Ezmek için ayrılıkları Süzülürdüm toprağın yeşiline Sustururdum rüzgarı Sustururdum bulutların çığlıklarını!
Kan damlamadan gözlerimden Ruh bedenimden göç etmeden Suçlarımın affına sığınır Doğmak yeniden doğmak için Kalırdım güneş kundağında!
Sana ben son vuslat şehri olmak için Yağmura açardım hasreti Çıkarmak için yitik dünyanın keşkelerini Savrulsun diye ay trenine binmiş yıldızlar Beni sana yazar Dört duvar olurdum Gel diyen sokaklara!
Siyah gizemin saklı bekleyişi Korkma dolunay gözlerimden Çuvalı yırtılmış gecelerde Çaresizliğe köprü olmak için Andıkça döktüm Döktükçe parladı sevdalar!
Sana ben onüçüncü ay olmak isterdim Dile gelirdi takvimsiz zaman Çağlardı ferhat yaşları Anlatırdı sana dağlar ay geceleri Benden bir parça kalsın diye Sarılırdı dünya beline Mecnun soluğunda çöl çığlıkları!
Söyle sevgili aşk koru düşerse dile Söyle kaç yıl kaç mevsim düşer gönüle Birde yapılsa da açıklamalar Anlamda anlamsızlığa düşer Seyrialem seyrine dalar elem geceler Ve o an anlığın divaneliğinde Dinginliğini kaybeder beden
Ve sen candan öte can Hatırlatırken seni sokaklar Sıfırlaşan zaman soluğunda Yeşil yağmurlar yosunlaşır Ve şimdi sen Buğulu tuzakların hazan hikayesi Ve sen candan öte can Sayma cehelatine düşse de bilge takvim Kamaşan pırıltılardan kayma Gözlerimin çoğalan dalgın bakışı
Şimdi artık ben Yakınlaşan uzağının son dokusuyum Yazma beni göz simsarı bakışlara Çünkü ben Kirpiklerinde karı eritmek için Son dokunuşun Nabzına yakın son mevsiminim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........Çöl Çığlıkları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........Çöl Çığlıkları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve sen candan öte can Hatırlatırken seni sokaklar Sıfırlaşan zaman soluğunda Yeşil yağmurlar yosunlaşır Ve şimdi sen Buğulu tuzakların hazan hikayesi Ve sen candan öte can Sayma cehelatine düşse de bilge takvim Kamaşan pırıltılardan kayma Gözlerimin çoğalan dalgın bakışı
Nurten Hanım şiiri üç defa okudum üçünde de farklı anlamlar çıkardım.Üç sözcükle ifadesi şahane !!!şahane !!!şahane !!! Saygılarımla...
Hatırlatırken seni sokaklar
Sıfırlaşan zaman soluğunda
Yeşil yağmurlar yosunlaşır
Ve şimdi sen
Buğulu tuzakların hazan hikayesi
Ve sen candan öte can
Sayma cehelatine düşse de bilge takvim
Kamaşan pırıltılardan kayma
Gözlerimin çoğalan dalgın bakışı
Nurten Hanım şiiri üç defa okudum üçünde de farklı anlamlar çıkardım.Üç sözcükle ifadesi şahane !!!şahane !!!şahane !!!
Saygılarımla...