Bana senden daha yakın bir söz söyle Ne kış ne de bahar Tüm mevsimlere boyanmış olsun! Seni anlatırken Utansın hüzün doğuran zaman Sana dokunan her kelimeyle Aksın düş balımdan nefeslenen polen! Bir bülbül, ateşlesin iliklerimi Aşkın kaygan zemininde Kavuşmaların sevişen sevinciyle Uçuşsun yeşil bandalı kuşlar! Eğilsin elvan elvan kokunla Kar kazağını giyen kardelen dağlar!
Gün ortası kitabımın son sayfası Bana senden daha yakın bir söz söyle Öyle bir anda düşün ki Düşte ki yüzün yansısın son satıra
Bana senden daha yakın bir şiir söyle Ne fantezi ne de melodram Gizli dünyanın kapısını açan fon olsun Seni anlatsın Hayalinle konuşan yıldızlar! Şimdi sen, evet sen Şimdi hangi rengin uykusundasın? Düşümde geceyi uyandıran Tenimin gün vurgunu!
Bana senden daha yakın bir söz söyle Ne hasret ne de hicran Tüm vuslatlara açık olsun Karanlığa taktığım Zührem Rüya aleminde olsa da Bakışımla yıkadım sokakları Alışamadım yalnızlığa! Naftalin anılara saklansam da Tütün kokulu parmaklarımda sen Alışamadım sensizliğe Rüzgara yağan yağmur gibisin!
Bana senden daha yakın bir şarkı söyle Keman taksiminde hicaz İçinde unutmanın olmadığı Denize öksüren dalga gibi isyanım olsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....Tenimin Gün Vurgunu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....Tenimin Gün Vurgunu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BANA BİR SÖZ SÖYLE... O SÖZ Kİ... HAYATIMIN ANLAMI YAŞAMA GAYEM OLSUN...(Hüzün'Ce) """""""""""""""""""""""""""""" Şiiriniz beni bir anda etkisi altına aldı...Yazdıklarım dökülüverdi kalemimden... Çok güzeldi Emeğinize, kaleminize sağlık... Kutlarım...