Göğsü açık bir kadına, Bağrı yanık türküler... Rengine süt veren anneye; Kanlı feryadıyla, oğulcuğundan; Yazılı, kanlı tütsüsüyle Son dilekleri:
Taşı bağrına basma ,anam Kıskanırım Hem O, tutar mı yerimi? Gülümser mi? Sarılır mı, sana? Benim gibi...
Ağlama anam, Gözyaşlarının kudsiyeti, deler semâyı Göğsü açık, Bağrı yanık annelere; Eklenensin artık
Gökler ağlar seninle Dökülen her gözyaşının altında. Sele gider, yeryüzüa Ağlama anam! acınırım Gözyaşlarının altında ben ıslanırım
Vatan_ı muhabbetaşkıyla, cezbolundum Hamza yüreğinden, bir zerreye, Aşuk_u Yunus Emre’ye... İstiklâl için, Akif yüreklere koştum Madalyonumdur şehitlik, anam!
Hani bir yar vardı, içimde İsmi Aişe Söyleyemedim, dilim varmadı. O da, beni severmiş. Yol göründü lâkin, içim açmadım Daha kara koyu sevdama, gidiyorum
Gidiyorum anam Bu kez daha uzağa Bilsen, sana daha yakına Ne olur, ağlama Göğsün açık bırakma...!
Muradımdır, şehitlik Kanayan canımla; kazancımdır... Helâlimdir... Sonsuzluğa ulaşan Anahtardır, kapılarımı açan
Toprağıma tütsüsü karıştı, kanımın Alnıma mertebesi, şehitliğim Adım unutulur, lakîn Mehmedim, anam! Ne olur, ağlama Öğün...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göğsü açık bir kadına! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göğsü açık bir kadına! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Toprağıma tütsüsü karıştı, kanımın Alnıma mertebesi, şehitliğim Adım unutulur, lakîn Mehmedim, anam! Ne olur, ağlama Öğün...
Elbette öğünelim, öğünsün analarımız, o ne yüce mertebedir erişenlere, onların Ana'ları da Allah bilir ya cennetliktir şairim, lakin boş yere ölmesin Mehmetler, bir kaç çapulcu yüzünden, akmasın artık kanlar...Kutluyorum duyarlı şair yüreğin harika dizelerini, saygılarımla....
Ölmesinler. Ölmezler de şehitlerimiz. Allah milletimize zeval vermesin. Vatan nöbetindeki tüm erlerimizi korusun ilahi bir kalkan. Teşekkürler, Selâmetle...
Alnıma mertebesi, şehitliğim
Adım unutulur, lakîn
Mehmedim, anam!
Ne olur, ağlama
Öğün...
harika bir şehit şiiri