Aşkın kaynağını kör öfkelerin tufanından bile koruyamadı Tanrı(ca) lar Hangi mana denizinde boğulmalıydıki cümleler --imkansızı düşlemek affedilmeliydi-- Aşk erdemdi…
Kutlu hadislerin uğramayı red ettiği Yalnız bırakılmış mabetlerin karanlık ve nemli Duvarlarında Asılı kederlerin yüzleşmesi Ruhun celladına yakarmasına eş gibiydi Hergün aynada gördügü beden teslim olmalıydı Ki ebedi ve ezeli Kuralı sevişmenin Acımasızlıktı...
Tutsak ruh salıverilmiş, sere serpe Dokunulmazlığının dayanılmaz yalnızlığı Parmak uçlarında Özgürlük ,kanatsız kuşlar gibi çırpınmasız,savunmasız Bir başına…
Sefil düsüncelere hürmet bitmiş,birikmiş bir özlem Dudak kenarında Soluğunu bekliyorken, Payına düşen sayıklama nöbetlerinde Kendi tutkularının sinsi gölgesi, Susa bulanıyordu aşk ...
Kibirli zamanların artığı, Kırıyor zincirlerini İncinmiş gururdan peydahladığı küstah arzularını salıyor Ortalığa Yokluğa karşı koymak cesareti dökülüyor avuçlarından Tuz basılıyor kertiklenmiş ayrılık yarasına Mesafelerin eşitsiz sürgünlerine gönderilirken, Dönüşümsüz yollarda o, Hep kayip…
Hangi yüreğin mahkumu ise kutsal, ilahi, masal ya da gerçek Saçmalama hürriyeti istiyor "aşk" bir tek...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAÇMALAMA HÜRRIYETi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAÇMALAMA HÜRRIYETi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlu hadislerin uğramayı red ettiği Yalnız bırakılmış mabetlerin karanlık ve nemli Duvarlarında Asılı kederlerin yüzleşmesi Ruhun celladına yakarmasına eş gibiydi Hergün aynada gördügü beden teslim olmalıydı Ki ebedi ve ezeli Kuralı sevişmenin Acımasızlıktı...
Hangi yüreğin mahkumu ise kutsal, ilahi, masal ya da gerçek Saçmalama hürriyeti istiyor "aşk" bir tek...
evet keske arasira herkesin sacmalama hurriyetleri olsa ask da sacmalasak sevdalarda bocalasak dizelerde ip atlasak kelimelere salincaklar kurup satirlarda yakan top oynayabilsek ve hasretlikleri anmasak yanmis yureklerin kullerini savurmasak yurekler yanmamis olsa ozlemler daga cikmasa ve daglari kalemler icmese ne guzel olurdu okunmasi gereken bir siir okudum tebrik ediyorum saygilarimla
farklı
ve nefis bir yorumdu yıldız.