(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
düetler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
düetler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
........ beni uçan kuşlarda gör sevdiğim giden yolcuda bir yol türküsü arafta hangi cennet ve cehennem karşılar bizi göklerden suskunca yıldızlar kayarken ve nokta olurken serçeler
söylesin kireç tutmayan odaların hasreti deniz kenarında yanık kumlara düetlerini ...... Odamm kireçtir benim Yüzüm güleçtir benim Sarın da gel yanıma Tenim ilaçtır benim...
Oy Emine Emine Giden geri gelmiyor ........ Agzına, yüreğine sağlık. Geç de olsa zevkle okudum bu güzel şiiri. Kalemin daim olsun. Selamlar…
kul bahri tarafından 4/5/2010 12:33:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
denizlerin kıyılarına yaptığı gibi bir var etmek birden yok etmek sonra.... genlerinde var olan yok etmek güdsüsü ytok edip yeniden yaratmak aşkın ve sevgilinin büyüdüğü göklere sığmadığı belalı arena... seni okumak çok güze sevgili kardeşim...
İki kişilik müzkal kompozisyon dersek bilinen tanımı olur düet'in.. Kısaca şiir demek sonucuna da vara biliriz. Ki hem şiir özünde çift kanatlıdır, iki seslidir en az. Zira şiir yürek işidir. Yüreğin bedenden bağımsız bir yanı vardır, ruhla sıkı bir ilintidedir bu bağ. İşte şiir ruhun ve yüreğin kanalize ettiği seslerin akılla, oradan da bedenle ve oradan da dış dünyayla kanileze edilmesi, irtibata geçmesidir..
Bir önceki şiirinizi çok beğendiğimi ifade etmem gerekir sanırım ama o şiirin altında gevezelik ederim korkusuyla yorum yazmadım..
beni uçan kuşlarda gör sevdiğim
giden yolcuda bir yol türküsü
arafta hangi cennet ve cehennem karşılar bizi
göklerden suskunca yıldızlar kayarken
ve nokta olurken serçeler
söylesin kireç tutmayan odaların hasreti
deniz kenarında yanık kumlara düetlerini
......
Odamm kireçtir benim
Yüzüm güleçtir benim
Sarın da gel yanıma
Tenim ilaçtır benim...
Oy Emine Emine
Giden geri gelmiyor
........
Agzına, yüreğine sağlık.
Geç de olsa zevkle okudum bu güzel şiiri.
Kalemin daim olsun.
Selamlar…
kul bahri tarafından 4/5/2010 12:33:10 PM zamanında düzenlenmiştir.