yok yüzünde, gözlerinin ışığı kamaştığım yok sesinde, dumanlı türkü dinlediğim yok dilinde, ninni uyuduğum yok ellerinde, hayat tutunduğum yok ruhunda, sevda sokulup ısındığım yok varlığında, kara aşk öldüğüm…
biliyorum, son’a az vakitte çıkıp geleceksin aşk’a kimlik verip, adına ‘sen’ diyeceğim ve ben o gün sana benzeyeceğim… yok bir sevinci, elmanın mayhoşluğunda yok bir neşeyi, şarabın kırmızısında yok bir umudu, kapı aralığından sızan baharda yok bir huzuru, kaçıp ta kaçamadığımda yok bir dostu, koluma giren yalnızlığımda arayacağım… bulamayacağım… sonra, ‘hiç’ bir yolcu gibi, yok yollara vuracağım kendimi yazdığım bütün şiirlerimin heceleri sarı yapraklar gibi savrulacak ardımdan…
biliyorum, son’a az vakitte çıkıp geleceksin aşk’a kimlik verip, adına ‘sen’ diyeceğim ve ben o gün sana benzeyeceğim… acılara bezenip kendime küseceğim aynadaki bana ‘hadi ordan sende’ deyip, kendimi tanımazdan geleceğim eşeğin sırtındaki kadehlere dertleri doldurup doldurup içeceğim ayıldığımda dünyayı yine aynı yönde dönüyor görürsem bu kez kahırları içeceğim…
biliyorum, son’a az vakitte çıkıp geleceksin aşk’a kimlik verip, adına ‘sen’ diyeceğim ve ben o gün sana benzeyeceğim… toprağım tutmuş ipimin ucundan yaka paça beni çekerken sılamın yok yollarında, koşar adım tozu dumana katacağım.. tutuşmaya yüz tutmuşken bedenim lodos, poyraz, imbat, karayel küllerimi savursun diye rüzgarlar seçeceğim…
yok yüzünde, gözlerinin ışığı kamaştığım yok sesinde, dumanlı türkü dinlediğim yok dilinde, ninni uyuduğum yok ellerinde, hayat tutunduğum yok ruhunda, sevda sokulup ısındığım yok varlığında, kara aşk öldüğüm…
biliyorum, son’a az vakitte çıkıp geleceksin aşk’a kimlik verip, adına ‘sen’ diyeceğim ve ben o gün sana benzeyeceğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O GÜN SANA BENZEYECEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O GÜN SANA BENZEYECEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kelimeler öylesine özenle dizilmiş ki, bir tanesini çıkarsan yıkılacakmış gibi... Duygularınızı çok samimi ve etkileyici bir şekilde ifade etmişsiniz... kutlarım..
yok yüzünde, gözlerinin ışığı kamaştığım yok sesinde, dumanlı türkü dinlediğim yok dilinde, ninni uyuduğum yok ellerinde, hayat tutunduğum yok ruhunda, sevda sokulup ısındığım yok varlığında, kara aşk öldüğüm…
dua selam ile....