Saklayamazsınız hüzünleri cebinizde Baldan tatlı öfkenizi Avuçlarınızın içinde tutamazsınız Tanımsızdır acılarımız Şekli şemalı çizilemez Bir kaba koyamaz, Boyutunu gösteremezsiniz kimselere Göz yaşları, Bilinir ki Gülerken de süsler yanaklarımızı….
Uykunuzun şeklini çizemezsiniz Çalamazsınız rüyalarını gecenin Sevincinizi Yada Duyduğunuz hazzı ifade ederken Yaşadıklarınıza Somut bir hudut çizemezsiniz Kurşun delse döşünüzü Parmağınıza iğne batsa Canımızın yandığı yerde ikamet eder can
Öfkeyi göremez,aşkı okşayamazsınız Ellerinizle Var olduğunu bildiğimiz Ama hiç görmediğimiz bir duygu Aşkı Sevgiyi Çok, Çokk, En çok diye tanımlamaktan başka Nasıl izah edebiliriz ki?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANIM AŞKI DÖVMEK İSTİYOR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANIM AŞKI DÖVMEK İSTİYOR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duyduğunuz hazzı ifade ederken Yaşadıklarınıza Somut bir hudut çizemezsiniz Kurşun delse döşünüzü Parmağınıza iğne batsa Canımızın yandığı yerde ikamet eder can Aşk'ı sevgiyle dövebllmeyi öğrenebilsek... kutluyorum sevgili can.sevgi,saygılar size
Bütün soyut ifadelerine rağmen, hüzün,sevinç,acı,öfke,aşk...bütün somutluğuyla insanca var oluşumuza anlam veren gerçeklerimiz... Farazi yanları olsa da,nesnel yanları,şiirin ve şairin işine daha yakındır...Şair bunun bilincinde ve uğraşındadır... Sanal bir dostlukta bile samimiyetini ve zerafetini göstermekten kaçınmayan sayın Toynak'a selam olsun... Sevgim ve saygımla...
Saklayamazsınız hüzünleri cebinizde Baldan tatlı öfkenizi Avuçlarınızın içinde tutamazsınız Tanımsızdır acılarımız Şekli şemalı çizilemez Bir kaba koyamaz, Boyutunu gösteremezsiniz kimselere Göz yaşları, Bilinir ki Gülerken de süsler yanaklarımızı….
farklı anlatımla harika dizelerinizi kutlarım bazende mutluluktan uçarsınız da yakalayamazsınız koşsanızda arkasından ...
Duygulara ancak ruhumuz dokunur sevgili şair Kimi sıcacık sarar ruhumuzu , okşar kimi besler ,yüceltir
kimi duygularsa üşütür ruhumuzu, acı çektirir
elle dokunamayız,boyunu klosunu ölçemeyiz duygularımızın ah bir dokunsak belkide bazı şeyleri onaracağız ya da sonsuza dek küstürüp insanoğlundan yok edeceğiz
Saklayamazsınız hüzünleri cebinizde Baldan tatlı öfkenizi Avuçlarınızın içinde tutamazsınız Tanımsızdır acılarımız Şekli şemalı çizilemez Bir kaba koyamaz, Boyutunu gösteremezsiniz kimselere Göz yaşları, Bilinir ki Gülerken de süsler yanaklarımızı….
Uykunuzun şeklini çizemezsiniz Çalamazsınız rüyalarını gecenin Sevincinizi Yada Duyduğunuz hazzı ifade ederken Yaşadıklarınıza Somut bir hudut çizemezsiniz Kurşun delse döşünüzü Parmağınıza iğne batsa Canımızın yandığı yerde ikamet eder can
ELİNE SAĞLIK AŞKI DOVMEN İÇİN SEVGİYLE DOVERSİNİZ KUTLARIM GÜZEL OLMÜŞ ŞEN VE ESEN KALIN
harika bir şiirdi dost şair..kutlarım..hani benim de arasıra aklımdan geçmiyor değil..hayat duygulardan darbe yiye yiye geçmiyor mu..bir de tersi olsa ne olur.. sevgi,saygı ile..
işte dostum dövemeyeceğimiz tek şey budur sanırım. kızarız,öfkeleniriz,kaçmaya çalışırız beki de ama hep o güçlü çıkar ve bir yerde kıstırır bizi.dövülmeye başlamışızdır artık aşk tarafından.... güzel emeğinizi kutluyorum yüreğinize sağlık seamlar,sevgiler...
Öfkeyi göremez,aşkı okşayamazsınız Ellerinizle Var olduğunu bildiğimiz Ama hiç görmediğimiz bir duygu Aşkı Sevgiyi Çok, Çokk, En çok diye tanımlamaktan başka Nasıl izah edebiliriz ki?
aşk yaşanır bütün güzellikleriyle harika bir şiirdi kutlarım dizeleriniz...tebrikler....selam ve saygılar...
Öfkeyi göremez,aşkı okşayamazsınız Ellerinizle Var olduğunu bildiğimiz Ama hiç görmediğimiz bir duygu Aşkı Sevgiyi Çok, Çokk, En çok diye tanımlamaktan başka Nasıl izah edebiliriz ki?
_______________Yaşamadan bilinmez, yaşayanda tarif edemez ilginç bir durum ama yaşamak da gerekli :)
Mükemmeldi değerli yüreğinizden dökülen şiiriniz, zor olan tarifiydi bunu başarmışsınız değerli dost, kutluyorum,
Saklayamazsınız hüzünleri cebinizde Baldan tatlı öfkenizi Avuçlarınızın içinde tutamazsınız Tanımsızdır acılarımız Şekli şemalı çizilemez Bir kaba koyamaz, Boyutunu gösteremezsiniz kimselere Göz yaşları, Bilinir ki Gülerken de süsler yanaklarımızı…. --------------------- bir kesitti hüzünle yazılan usta kaleminden sayfanıza akan ellerinize duyarlı yüreğinize sağlık
Aşkın zaten tanımı yapılmaz yaşanır. Kaleme almakta zordur. Zor olanı da başarmışsınız.Ama aşkı dövmek çokdaha zordur. Bile,bile dayak yemeğe benzer. Ben şairi kutluyorum.Severek okudum.
Aşk var olur,aşk yok olur,Aşk aranır,bulunur ,bulunmaz ama dövülürmü ,nası dövülür bilmem.Sevgili toynak kutlarım yüreğini ,güzel dost.Sevgi ve selamlarımla kal.
Göremeyiz ama hissederiz Sevgiyi,acıyı hissetmek sevgiyi hissederek yaşamak güzel. Görülmeyen o duygular değil mi ? acısı bitirir,tatlısı güldürür Kutlarım selamlar
Benim yerime de dövünüz lütfen ele geçirirseniz eğer......
sebep, son derece yabanım bu duyguya hiç çözemedim meredin derdi nedir, ne ister? nasıl mutlu olunur? ne yaparsan, aşkın yüzü güler? ne yapmazsan, aşk senden kaçmaz vs?... :)
.......... tebrikler, hoş bir anlatımla, hoştu şiir.......
Yaşadıklarınıza
Somut bir hudut çizemezsiniz
Kurşun delse döşünüzü
Parmağınıza iğne batsa
Canımızın yandığı yerde ikamet eder can
Aşk'ı sevgiyle dövebllmeyi öğrenebilsek...
kutluyorum sevgili can.sevgi,saygılar size