Kendime benziyorum, Ayrıştıkça gölgenizden Sürgün günlerim geliyor aklıma, Kuşlar bu kadar yönsüz kalmışken…
Alıp götürün bedenimi, Yaban kuyularınıza atın gözlerimi Duvarlarım körkütük, Mülteci geldim topraklarınıza Yakın sınır ışıklarınızı, Sökün tırnaklarımı…
Uzandıkça kentin karanlığına, Anavatanım şiire düşüyorum Misafirliğim roman… Öyküler artık dertleşmiyor kederimle, Kırın şimdi hücremin üç beş demirini Geniş sofranızdan kaldırın ellerimi!
Kendime büyüyorum, Tozu dumana katmış arşivinizde Küçük telaşlarım korkuyor hasretimden, Deniz bu kadar diz çökmüşken…
Yol verin ezgilerime, Sıkışmış benliğinizden soyun yaralarımı Uykularım körebe, İşgalciyim alın çizgilerinizde Kesin şimdi yeşil dallarınızı, Kanatın dudaklarımı…
“Ordu’nun dereleri kara yosun bağlıyor Kalk gidelim sevdiğim, annem evde ağlıyor…”
Oyy! Elleri buz kesmiş Asya’m Göm, öfke iblisini Edusa’ya gülümse… Türkülerimiz bu kadar çıplak Ve bu kadar ölüme yazılmışken, Hangi kelepçe vurulurmuş esaretine?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Edusa'ya Gülümse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Edusa'ya Gülümse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oyy! Elleri buz kesmiş Asya’m Göm, öfke iblisini Edusa’ya gülümse… Türkülerimiz bu kadar çıplak Ve bu kadar ölüme yazılmışken, Hangi kelepçe vurulurmuş esaretine?
Oyy! Elleri buz kesmiş Asya’m Göm, öfke iblisini Edusa’ya gülümse… Türkülerimiz bu kadar çıplak Ve bu kadar ölüme yazılmışken, Hangi kelepçe vurulurmuş esaretine?
ne güzel kalem
ne güzel yürek
ne güzel mısralar
öyleyse
bu kıymetli mısraları
içten okumak gerek
sevgimle.................