(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PAŞAM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PAŞAM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kan gölüne dönerdi, camilerle, çarşılar Onlar ki Allah Allah, demeye de karşılar…
Dost kutlarım iki satırla kırk hatırı yıktınız..İnanmayan SİNAN TORAMAN efendi sen öyle bil.İşte bu kafalardaki düşünen köhne beyinleriniz.Bizleri bu hale koydu.Yapanın kiim olduğunu bal gibi biliyorsunuz.Ama figuranlara inanmakta hala ısrarla devam ediyorsunuz.Zaten bizleri bitiren bu kör düşünce.Yazıklar olsun.
Şiiriniz cok güzel de içeriğinr katlamıyacağım değerli şaır. Sıvas ta 37 insanı Allah Allah diyerek yaktılar.Yakılırken on bınlerce ınsan yananlara bakıyordu.Saygılarımla.Ayrıca darbelere her zaman karşı olmak lazım.
bilemiyorum ki sivasta insanları kim yaktı kim gaz verdi kim ellerini ovuşturarak izledi kim planlarını uygulamak için senaryolar üretti yada kim olayların ardından koltuklara yerleşti...
hele camilere bomba planlarından sonra...
bilmiyorum hiç bir şeyi...
bir tek "bu ülkede gösterilen yöne bakmamak gerek" bunu iyi biliyorum...
şiire gelince şairim; sanırım bu kadar sert olmamak gerek :-))
-Darbecilere ithaf-
Kan gölüne dönerdi, camilerle, çarşılar
Onlar ki Allah Allah, demeye de karşılar…
Dost kutlarım iki satırla kırk hatırı yıktınız..İnanmayan SİNAN TORAMAN efendi sen öyle bil.İşte bu kafalardaki düşünen köhne beyinleriniz.Bizleri bu hale koydu.Yapanın kiim olduğunu bal gibi biliyorsunuz.Ama figuranlara inanmakta hala ısrarla devam ediyorsunuz.Zaten bizleri bitiren bu kör düşünce.Yazıklar olsun.