(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖYLE DEĞİL Mİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖYLE DEĞİL Mİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emel bana ecel'i çağrıştırıyor nedense ve malum iki çizgi;
Emel çizgisi ila ecel çizgisi, emelllerimizi o kadar ulaşılmaz ve uzak tutup ona odaklanıyoruz ki bize emel çigisinden daha yakın olan ecel çizgisini unutuyoruz ve gide gide tosluyoruz sırayla..
Bir hadis-i şerif bunu açıklıyor sanırım ama hadise vakıf değilim.. Ameli de burada emele odaklanmak olarak algılayacak olursak sair uhrevi işler, ibadetler, inşaatler azalıyor tabi, sadece dünyevi arzular kalıyor geriye..
Evet maddeye bağlı kalmak ve sürekli isteklerin peşinden koşmak ( nefsin acı balını yudumlamak) malesef kul olarak yanımızda olanları gün ben gün eritmekte.Ve o büyük gün geldiğinde elimizde bomboş bir azık bohçasıyla varacağız hakkın huzuruna.
Derin felsefesiyle muhteşem bir eserdi.Beğeniyle okudum.Teşekkürler ederim. Candan kutluyorum sayın hocam gönül emeğinizi.. selam ve saygılarımla.
Yüreğine sağlık
Selam,saygı,dua ile