(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Doğdun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Doğdun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğdu sessizce Yıldızların tek tek kayıp gittiği gecelerde Ne gelişini anlayabildi ne de gidişini Neden ...neden.... Nedenler arasında kayboluyordu Sanki büyük bir muamma Doğan aşk mıydı Yanlızdı nedenler arasında Neden yoktu ? Neden tutamıyordu ellerini? Neden bakamıyordu gözlerine? Neden kendi nefesini duyabiliyordu? Geceyi kaplayan çaresizliklerde...neden ? Güneş çoktan battı Dört mevsim yanlızlık... Ve Sustu yürek.
Saygılar...
Şukufe tarafından 1/21/2010 11:24:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Montajlamak büyük zevkti Turgay'cım senin güzel sesin ve yorumunu dinlemek te çok güzel.Şiire gelince dinlerken dağları aştım ,mevsimleri yaşadım,hissettim,ve bir aşkı yaşadım Tebrikler Perikızı Canan(şiirlikız)
gelirken içinde ki ben seni çağırdığı için gel Bana kendini getir bu gece yeni doğacak günleri Sevgilere gebe günleri yaşamak için gel ne demeli sayın şair çok güzel olmuş seste şiirde yorumda tebrikler
AŞKIN DOĞUŞUNU ,ÇOK ÖZGÜN BULDUM DİZELERİNİZDE. SESLENDİRMENİZSE HARİKA..SÖZ YOK ! ANLAŞILIR, AKICI VE BİRAZ DA GİZEMLİ ŞİİR. ÇOK BEĞENDİM.VE SEVGİLERİMLE SUSKUNBİRADAM !
Yürek bütün umutsuzlukları yok edip aşık olmuş aşka yelken açmış. Bütün güzellikleri ve güzeli bulmuş, bütün umutsuzlukları ufalayıp yok etmiş. Harika bir şiir ve yorum olmuş. Tebrikler... Sevgiler...
Cok nefis degisik bir calisma anlam dolu cok guzel bir siir okudum tekrar donecegim siiri dinlemek icin. yureginizi ictenlikle gonulden kutlarim. Saygilarimla
Muzik ve yorum cok enfesti.
NILGUN tarafından 1/19/2010 1:14:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kutluyorum bu güzel eser emeği geçenleri.
Tebrikler.