En deli günümdeyim bugün; Gidin başımdan kara bulutlar Kayıp zamanlar ülkesindeyim Buzdağları çöktü düşlerime Gidin başımdan; kalbinizi kırabilirim...
En deli günümdeyim bugün; Doğma güneş, gülme yüzüme ay Mor menekşe, açma çiçekçiçek Kasımpatı, sen de arabanı çek Vazodaki gül, bakma boynu bükük Gidin başımdan; kalbinizi kırabilirim…
En deli günümdeyim bu gün; İstemiyorum türküleri dinlemek Biliyorum, her biri yüreğime işleyecek İçlerinde seni seviyorum cümleleri geçecek Duymamak dinlememek için ya evi terk edeceğim Ya onlar beni kahredecek…
En deli günümdeyim bu gün; Belki de gidip kuytu bir mekânda Tek başına kafa çektirecek Zamanla bu karabasan mutlaka geçecek Ama benden neler neler alıp götürecek Bir şey sormasın hiç kimse İstemeden de olsa kalbinizi kırabilirim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
En deli günümdeyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
En deli günümdeyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En deli günümdeyim bu gün; İstemiyorum türküleri dinlemek Biliyorum, her biri yüreğime işleyecek İçlerinde seni seviyorum cümleleri geçecek Duymamak dinlememek için ya evi terk edeceğim Ya onlar beni kahredecek… HAYAT HEP SEVİLİR YÖNÜYLEDE ÇEKİLMEZ OLURDU BENCE..EN İYİSİ KARARINDA DELİ,KARARINDA VELİ OLMAKTA FAYDA VAR..KUTLUYORUM KIRMAKTAN KORKAN YÜREĞİ VEDE EMEĞİ..
En deli günümdeyim bugün; Doğma güneş, gülme yüzüme ay Mor menekşe, açma çiçek çiçek Kasımpatı, sen de arabanı çek Vazodaki gül, bakma boynu bükük Gidin başımdan; kalbinizi kırabilirim…
Can dost iyiki böyle bir gündeymişsin.Ne güzel bir şiir çıkmış.Yürekten tebrikler.
En deli günümdeyim bu gün;
İstemiyorum türküleri dinlemek
Biliyorum, her biri yüreğime işleyecek
İçlerinde seni seviyorum cümleleri geçecek
Duymamak dinlememek için ya evi terk edeceğim
Ya onlar beni kahredecek…
HAYAT HEP SEVİLİR YÖNÜYLEDE ÇEKİLMEZ OLURDU BENCE..EN İYİSİ KARARINDA DELİ,KARARINDA VELİ OLMAKTA FAYDA VAR..KUTLUYORUM KIRMAKTAN KORKAN YÜREĞİ VEDE EMEĞİ..