Biz seninle Kasımpatılardan hiç söz etmiş miydik Erguvan mevsimiydi tanıştığımız zaman sanırım Sen her defasında değişik bir buket sunardın Ben adını bilemezdim çiçeklerin, yine sen anlatırdın…
Mevsimler boyu her çiçekten bir buket yaptık Yüreğimizin en mahrem köşelerine sakladık Ki; bunlar arasında yoktu Kasımpatılar Yoksa biz bu yüzden mi ayrı iklimlerde kaldık…
Yaptığımız en keyifli kaçamaktı çay faslımız hani Düşlerimizde el ele tutuşurduk bir geminin güvertesinde Rüzgâr yüzümüzü öperken, ben dağılan saçlarımı toplardım Sen gözlerime bakarak sevgi sağanağınla beni yıkardın…
Olsun be canımın içi, şimdi ne Kasımpatılar Ne Ortancalar, ne Yakamoz gülüşlü Papatyalar Ne de akşam üstülerinin hüzünlü sarhoşluğu Kendimden geçiremez beni, seni özlemek kadar…
Sahi biz seninle Kasımpatılardan hiç söz etmiş miydik? Ya da seviyor- sevmiyor diye bakmış mıydık papatya falına Şimdi sırtımı sırtına yasladım, yanımda olduğunu düşünüp Bu gün bir kaç kez baktım, bende hep seviyor çıktı... Sende..? Sus/tun..İstersen söyleme, galiba biliyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sustun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sustun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ya gerçekten diycek bişey bulamıyorum çok güzel olmuş..gönül defteriniz hiç kapanmasın..kaleminiz daim olsun...şiiri okurken hiç bitmesin istedim gerçekten..
Sahi biz seninle kasımpatılardan hiç söz etmiş miydik? Ya da seviyor- sevmiyor diye bakmış mıydık papatya falına Şimdi sırtımı sırtına yasladım, yanımda olduğunu düşünüp Bu gün bir kaç kez baktım, bende hep seviyor çıktı...
Olsun be canımın içi, şimdi ne Kasımpatılar Ne Ortancalar, ne Yakamoz gülüşlü Papatyalar Ne de akşam üstülerinin hüzünlü sarhoşluğu Kendimden geçiremez beni, seni özlemek kadar… ŞİİR GENEL MANADA ELBETTE ÇOK GÜZEL...VE BENCE BU ANLAM DERİNLİĞİNE MISRA SONLARINDAKİ DİZELER VURGU DİZESİ OLARAK DAHA BİR ANLAM KATMIŞ SANKİ..YANİ SADECE GÜZEL DEĞİL KONU BÜTÜNLÜĞÜ ANLAMINDA DA BAŞARILIYDI..TAM PUANLA YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM.
Papatya fallarına baktığınıza eminin..,kim bakmadı ki Bak sen en azından bir çay yudumlama ,sevgiyi sorgulama fırsatı yakalamışsın ya yakalamayanlara ne dersin... ...Güzel anlatım... Kutlarım saygılar dost
Sahi biz seninle kasımpatılardan hiç söz etmiş miydik? Ya da seviyor- sevmiyor diye bakmış mıydık papatya falına Sırtımı sırtına yasladım yanımda olduğunu düşünüp, Bu gün bir kaç kez baktım, bende hep seviyor çıktı, ya sende...
Sevgili Hatice hanımefendi
Bir yaşanılmışlıktı okudukca alıp götüren mısralardı
Sahi biz seninle kasımpatılardan hiç söz etmiş miydik? Ya da seviyor- sevmiyor diye bakmış mıydık papatya falına Şimdi yanımda olduğunu düşünüp, sırtımı sırtına yasladım Baktım papatya falına, bende hep seviyor çıktı, ya sen de?
Umarım onda da seviyorum çıkmıştır Şairim. Yazan yüreğinize, kaleminize sağlık.Saygılar..
Senin gibi kadını kim sevmezdi ki...
Bu şiirini çok beğendim.
Yüreğine sağlık...
Selam ve sevgiler...