Ardın sıra ne canlar gelir bilir misin? Yaktığın meşalenin göstermeyen ışığından Dudakların takılı kalmıştı en meşhur diline Bir kaşık bal kesmesi sürünce mahmur bakışların benim iken Şimdi hangi dili konuşur o leylak dudaklarında gırtlak avazların Yokuşunda badanaj yaparken tüm tırmanışlarım Bir hayalinde kaldım ,birde olmasa sevda dalışlarım Yok olurum ardından, kaçarım bilir misin? Sen hey kadın!beni tanıyor musun?
Şimdi sana vurgun kırık dökük kelimelerimi al başucuna koy Mahşerin en koyu karanlığında sığınırsan mağaralarına Yakarsın tüm günahkar bakışlarımı tutarken ellerini Sözüme taktığın kahkahalarını ver Zebani’lere Çözüm bulsunlar seni lavlarımla buluşturmadan gözlerimde İmdadına geleyim sevgiçiçekleri açmadan ülkemin cehennem koyunda Vereyim bir kırık testilik nar suyu cehennemimden Acırım sana, erirsin içerek bilir misin? Sen hey kadın! beni duyuyor musun?
Bir parça perişan görsün aşkına sokulmuş yamadan Düzen girmiş adına fırtınadan çabasına takılan uçurtmalarım Hani ellerine bıraktığım o gökkuşağı damlalarım Payesi kurşuni katmanlardır çukurunda oluşan Her bulutun göğe astığı peşindeki rüzgarlardan Parçaların yok şimdi dökülmüş ellerime aydınlığın olmadan Durma yak şimdi; ellerimde her biri, ışıt her yanımı Gül koksun, sen koksun her bir yanım anlıyor musun? Sen hey kadın! Beni görüyor musun?
Ve sen kadın! hadi sokul içime ısınsın yüreğim…..hadi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Hey Kadın! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Hey Kadın! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bunca lafı o acınası durumuna üzüldüğün kadın için mi ettin ve sonra diyorsun ki gel beni ısıt hadi orası senin bileceğin iş ya diğer kadınlar ne olacak, hani o ömürlerince bir kez olsun tek bir sevda sözcüğünü bile duyamayan. senin yolun yol değil dostum
saygıdeğer şairimiz şiirinizdeki mana bütünlüğünü anlayamasamda mısralarınız ince bir ruh eseri haa bide kelimelerin yöresel okunuşları yerine orijinalini yazarsan daha çok anlaşılırsın örn: patinaj yerine badanaj(baltaşı'lılara yazmadın sa şiiri eleştirimi dikkate al) birgün her yazdığın şiirini daha çok anlamam için dua et üstad esen kalasın selamlar
mükemmel!!
şiir ötesi gelmiş ve gelecek olan tüm kadınlara seslenmeyi büyük küçük demeden başarabilmiş nadide bir parça.
not: eleştiriye sınır getiren site yönetimini kınıyorum