Seni siyah bir gecenin yastığına bıraktığımdan beri Rüyalarınla dertleşip, seni soruyorum… Issız bir dağ kasabasında, Çakıl taşlarıyla oyunlar oynayıp Bazen kederin dibini deşiyorum. Çoğu zaman susuyorum Sende susuyorsun ya, İşte o an ölüyorum…
Yalnızlığıma sığdıramıyorum bu aşkı, Yeni bir sebep olmalı Bir kuş düşmeli nasırlı ellerime Sonra canlanıp uçmalı Ama yalnızlığa sığmamalı bu aşk Sığdırmamalıyız…
Biraz korku, biraz telaş Neleri alıp götürdü benden, Bir dağ keçisinin inadına muhtacım, Çöldeki aslanın krallığı hiç yetmiyor. Şakaya düşen ciddiyetsizliğimde kaldım Umudum sensin, Oysa şu an yanımda olsan, yeterdin bana! Yeterdik birbirimize…
Dün tanımadığım biri, yüzüme bakıp: “ ne haber, birine mi benzettin, ne bakıyorsun” Dediğinde bile hiç sinirlenmedim, Surat bile asmadım… Önemsemeyişlerimin değişimindeyim. Bir sen, bir sen ve yine sen! Tek isteğim bu benim…
Soğuk gecelerin intikamında yapayalnızım Çoğulum hasretinde, bekleyişlerde Yani sevdiğim içimde taşıdığım ölüyü Atmak istiyorum, atamıyorum… Özlemine yenildim, tutmuyor ellerim Tutamıyorum ellerinden Ey sevgilim ölüyorum…
Bu kente, bu yağmurlara kızıyorum Olmadık zamanda ayırıyorlar bizi, Ne zaman elinden tutup, kırlara götürsem seni Ya durmadan yağmur yağıyor Ya da şehrin trafiği, hava kirliliği peşimizi bırakmıyor. Şimdi sen yokken (yanımda) Her şey çok güzel, yağmur yağmıyor Trafikle uğraşmıyorum, şaşırıyorum… Bu kenti hiç sevmiyorum…
“Gel” desen, gelecektim Ve bir daha yazmayacaktım. Ama yandı bir kere o ateş Yaktı beni Yaktı seni, Yaktı ikimizi de…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
“gel” Desen Gelecektim… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
“gel” Desen Gelecektim… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni siyah bir gecenin yastığına bıraktığımdan beri Rüyalarınla dertleşip, seni soruyorum� Issız bir dağ kasabasında, Çakıl taşlarıyla oyunlar oynayıp Bazen kederin dibini deşiyorum. Çoğu zaman susuyorum Sende susuyorsun ya, İşte o an ölüyorum
bayıldım bu şiire çok güzel dizeler, yürekden kutluyorum sizi....kaleminiz daim olsun
zemheri gecesinde geleceğim geri, avcumda güz güneşi Hatıraların tozlu raflarından çıkaracağım acı sözlerimi Yeter ki sen beklemekten yılma umudumun çiçeği Taze baharlara doğan küçük yeşil yapraklar bile En soğuk beyazları yenmedi mi?alıntı...
Kutlarım şairim güzel dizelerinizi sevgiyle kalın...... Ve cici bakın ömrünüze yarım kalanlara rağmen...............
bende dağ keçisi gibi inatcı bir kişiliğe sahibim ama benden daha baskın çıkan bir inatçıyla tanıştım işte o günden sonra uğraştığım kendimin değil onun inadı oldu....
güzel ve duygulu hasret kokan bir şiirdi kutlarım değerli kalemi güzeldi
Rüyalarınla dertleşip, seni soruyorum�
Issız bir dağ kasabasında,
Çakıl taşlarıyla oyunlar oynayıp
Bazen kederin dibini deşiyorum.
Çoğu zaman susuyorum
Sende susuyorsun ya,
İşte o an ölüyorum
bayıldım bu şiire çok güzel dizeler, yürekden kutluyorum sizi....kaleminiz daim olsun