Biri var, ömrümü karşılayacak kadar Ama artık sevmiyorum onu Unuttum üstelik Görmüyor musunuz? Unutmasam yazar mıydım hiç!
Parmaklarımın ucunda dolaşan harflere sorun Nasıl gençliğimi soldurmuşum “Bir hiçsin ve benden geçtin” Dediysem, az söylemişim… Saçlarını başka adamlara sattı, dediler Sustum, aldırmadım kimseye; Ellerini başka tenlerde görmüşler, Güldüm, kahkahalar attım! Ama istediğini yaptın İçimdeki seni öldürdün. Şimdi, susuyorsam Güldüğümden değil, bunu bilesin…
Üflesen sönerdim, İstesen giderdim İnan dönmezdim Çıkmazdım hiç karşına…
Şimdi sen söyle sevgili, Unutmayıpta ne yapayım seni… Sende neyi sevdim, hiç bilmedin bunu, Onun için yazıyorum ya halan… Kahroluşlarım Karanlıkta kaldılar Bir yolunu bulsam, Atacağım içimden… Ne yollarda aramıştım seni, Şimdi aynı yollarda kendimi arıyorsam, Sebebi sensin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutmasam Yazar mıydım Hiç! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutmasam Yazar mıydım Hiç! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belli,belli bu nasıl unutmak anlamadım sevmiyorum derken sevdiğini haykırmak bu olsa gerek güzel kurgulanmış bir şiir beğendim eski dostum kutlarım ellerine yüreğine sağlık sevgiler
çok beğendim tebrik ederim ...
mutsuz köyün masalcısı tarafından 12/23/2009 3:31:56 AM zamanında düzenlenmiştir.