Kâğıt kokusu alıyor yine Senden çaldığım tüm zamanı Uzağına gömdüğüm sesimde Titrek bir güz telaşı Hâlbuki Hâlbuki fotoğraflar, Başka türlü anlatıyor bizi Kanatlarının altında saklandığım Denizinde yaşlandığım zamanlar Aklımın bir kenarında
Bu gece, Bu gece, yine... Gündüz kulağıma gelen sesinle Avuntu içerisindeyim Sıcak akşamına doyamasam da Saçlarının ak rüzgârı teselli ediyor. Soğuk, odamın duvarlarında... Uzansam elimi tutar gülüşün Çelinir aklım bir daha.
Üşenmez, koşarım Dağı taşı Silerim sensiz her arkadaşı Bir türkü deşer Sol yanımı… Bir türkü ulu orta acıtır, Sana alışık dudaklarımı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UZAĞIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UZAĞIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah ölüm ayrılığı vermesin demekten başkası gelmiyor elimden. Varlıklarıyla yetinmek varmış yazgıda ne diyelim. Şahane olmuş mısralar. Kaçmak en iyisi böylesi vurgun demlerinde. Sesin nefesine kuvvet versinler Hülya. Gerçi bunu dilemekte korkutuyor. İyi şiir çok keder demek bi yerde. Kederin olmasın hiç sevdiklerinin sesleri çınlasın hanelerinde.
Zor tuttum arsız gözpınarlarımı bir yandan ayrılık bir yandan yalnızlık. adın eş ya ne güzel kadınsın sen böyle. kase-i fağfur gibiyim bin ah etmeden gideyim.
Dağı taşı
Silerim sensiz her arkadaşı
Bir türkü deşer
Sol yanımı…
Bir türkü ulu orta acıtır,
Sana alışık dudaklarımı…
güzel ifade edilmiş bir şiir
selamlarımla