yıkadı yağmur yine şehrimin tüm caddelerini insanlar kaçıştılar kuru, sıcak bir köşeye ama ben yine her zaman ki gibi aldırmadım üzerimde ince bir gömlek kulağımda seni anlatan bir melodi ve gözlerimde yine sen belki görenler deli diyor ama umurumda değil... geçmedi kapanmıyor bu yara her yağmur bana yine seni hatırlatıyor tıpkı ilk günümüz gibi.... kim sever terk edip gideni bu zamanda ama ben seni ilk gün gibi seviyorum hala... olmuyor yapamıyorum kandırıyorum kendimi ve etrafımdakileri... olmuyor sen yokken bile ben her yağmurda seni arıyorum ve yağmur benim için sadece bir neden senin için döktüğüm gözyaşlarımı saklamak için.... oysa ne kadar bağırmıştım giderken ardından ama rüzgar bir tokat gibi çevirdi çığlıklarımı yüzüme keşke sen ben olsaydın çok değil bir yağmurzamanı sen ben olsaydın da içimdeki seni anlasaydın...
kusura bakma şimdi gitmek zorundayım yağan yağmur beni ve göz yaşlarımı çağırıyor bir dahaki yağmura kadar hoşçakal...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmur'a Kadar Hoşçakal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmur'a Kadar Hoşçakal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
olmuyor sen yokken bile ben her yağmurda seni arıyorum ve yağmur benim için sadece bir neden senin için döktüğüm gözyaşlarımı saklamak için.... oysa ne kadar bağırmıştım giderken ardından ama rüzgar bir tokat gibi çevirdi çığlıklarımı yüzüme keşke sen ben olsaydın çok değil bir yağmur zamanı sen ben olsaydın da içimdeki seni anlasaydın...
kusura bakma şimdi gitmek zorundayım yağan yağmur beni ve göz yaşlarımı çağırıyor bir dahaki yağmura kadar hoşçakal...
KAR MI YAĞMIŞ SAÇLARIMA NE ? YAĞMUR TANELERİ Mİ YOKSA GÖRÜNEN. PARAMPARÇA DAĞILMIŞKEN SENSİZLİKTE, YÜRÜYORUM , BEN, YAĞMUR ALTINDA YİNE... Gönlünüze sağlık Sevgili yazın Dostu!
ve yağmur benim için sadece bir neden
senin için döktüğüm gözyaşlarımı saklamak için....
oysa ne kadar bağırmıştım giderken ardından
ama rüzgar bir tokat gibi çevirdi çığlıklarımı yüzüme
keşke sen ben olsaydın çok değil bir yağmur zamanı
sen ben olsaydın da içimdeki seni anlasaydın...
kusura bakma şimdi gitmek zorundayım
yağan yağmur beni ve göz yaşlarımı çağırıyor
bir dahaki yağmura kadar hoşçakal...
KAR MI YAĞMIŞ SAÇLARIMA NE ?
YAĞMUR TANELERİ Mİ YOKSA GÖRÜNEN.
PARAMPARÇA DAĞILMIŞKEN SENSİZLİKTE,
YÜRÜYORUM , BEN, YAĞMUR ALTINDA YİNE... Gönlünüze sağlık Sevgili yazın Dostu!