Yine bir kaçış yine bir çıkış yolu ararken bu yalnızlık ve kahpe şehirden tüm yollarım sana çıkıyor... dur desem bile dinlemez basına buyurur oldu bu gönül her ne kadar yapma desem de seni ister oldu bu yürek... düşünmek istemiyorum aramak sormak istemiyorum seni uzak durmak istiyorum senden kendi halime kalmak istiyorum kaçmaya çalışıyorum senden ama düşünmelerimin o amansız vurgunu yine sana getiriyor beni Durup düşünmekten de alıkoyamıyorum kendimi seni daha görmeden neden böyle oldu her şey... gözlerini daha görmeden irimi ufak mı siyah mı kahve mi olduğunu bilemeden nedendir bu özlem anlamıyorum senle konşurken bile daha görmeden huzur doluyor göğsüme kim bilir görsem nasıl olacak... cevapsız soruların arasında bir çıkar yol ararken yüreğim ve düşüncelerim tek bir ortak paydada birleşiyor sende... neden sen dediğimde sadece buna sesiz kalıyorlar galiba çok zor bir soru bu neden sen ... tek cevap susmak onlardaki.... tıpkı içimde kopan fırtınalarla benim sustuğum gibi... umulmayan bir köşe başında seni gören gözlerimin yanımda olmasını istediğim en özele....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özele şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özele şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YÜREK...
YÜREĞİN GÖRMÜŞSE TAMAMDIR
O ZAMAN...
sonsuz sevgi ve saygımla...