yanlızıgım geldi kuruldu baş köşeye git diyemdim seninle kalıcam dedi konusaşmadım. hoşgeldin dedim ama neden geldin diyemedim bundan böle ayrılmıcaz dedi kovamadım... öyle olsun dedim hatırını sordum iyim işte senle daha iyi olucam dedi ama ben onu istemediğimi yine diyedim beni gördügüne sevinmedin mi dedi bana ağzımı acamadım sadece güldüm.. git diyemedim ona şimdi baş köşede benle yaşıyor herşey iyi olucak dedi ama ben hiç iyi olmadım mutluluk istedim ben yanlızlığım dedi mutluluk benim oldugum yerde olmaz bende onun olduğu yerde olmam dedi sustum... onu kabullendim artık neden mi? çünkü mutluluk hep bırakıp gidiyor ama o hep benimle kaldı, hala yanımda git diyemedim bugün yine kapı çaladı tam ona alışırken özlemim geldi bende burdayım dedi senin ne işin var dedim.. ben geldim çünkü beni mutluluk gönderdi dedi arkamı döndüm bir baktım yanlızğım kaybolmuş sevindim buna şimdi özlmemimle yaşıyorum ama yine hiç mutlu değilim ne mutluluk geldi nede özlem gitti en kötü git diyemedgim yanlızlgımıda kaybettim.. şimdi çağresiz bekliyorum ikisinden birisini...
yanlızlığımı kaybettiğim mutluluğumu aradığum bu dört duvarda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk-Özlem-Yanlızlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk-Özlem-Yanlızlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kapı çaldı açtım aşkmış gelen sonra bi kere daha çaldı kapı açtım özlemmiş bi baktım aşkın yanına oturmuş bikere daha kapı açtım yanlızlık... elveda diyerek kaçıştılar aşkla özlem ne etmeli bu durumda bilmem...
açtım
aşkmış gelen
sonra bi kere daha çaldı kapı
açtım
özlemmiş
bi baktım aşkın yanına oturmuş
bikere daha kapı
açtım
yanlızlık...
elveda diyerek kaçıştılar aşkla özlem
ne etmeli bu durumda bilmem...